Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se12. ledna (1876)
Výběr: vesuvanka, Elyn
12. 01. 2006
19
0
5543
Autor
Noe1
Syn slunce,
vlkův syn
v noci zrozený
v odlehlých končinách
v měsíčním údolí
v bílém tichu
kdy bohové, děti mrazu,
se smějí.
čeká tě
moře, sníh a velkoměsta
lidé z propasti,
démon alkohol
cesta
za zlatem severu
síla silných
muži na stezce
dobrodružství
mezi zlatokopy
kaňon samé zlato
slyšíš
volání divočiny
tuláku po hvězdách?
woman_who_fell_to_earth
14. 01. 2006
:-) mno, jako hádanka je to spíš pro tupohlavce, že jo, Zboro :-)
jako hříčka fajn
P.S. Tulák po hvězdách je fascinující víc než 5 jointů .-)
(taky jsem ho nedávno znovu četl)
T.
Jacku, chceš facku? .-)
Ostatně - na fšechny hádanky mám jasnou odpověď: Řízek! :)
Whitesnake
12. 01. 2006Whitesnake
12. 01. 2006
Jasně, Jack London, poznala jsem ho podle fotky a báseň mi to potvrdila.
Je krásná, díky za vzpomínku :-))) TIP a V
kouzelná_květinka
12. 01. 2006
Hooodně moc..ale každopádně za skvělej nápad TIP...
a pochvalu za originalitu..:-)
Díky *
Klobouk dolů Noe...:-)
děkuji všem za návštěvu i pochvaly, díky
whitesnake:naposled jsem četl Tuláka po hvězdách, je to pro mne jedna z nej... knížek. A taková Cesta v prvorepublikovém překladu má taky ohromný kouzlo :-)
no jo, no ... jedinej chlap kterýho znám, kterej není ješita je ženská :-))))))
aby ses nemýlil - jsem "mírně" dotčen, neboť jsi v záplavě lednových datumů vynechal jedno velmi!!! podstatné - moje narozeninové! :-)))
hmmmm ... potrefená husa? Tedy vlastně potrefený kozoroh
tu vystrkuje růžky? ...prozraď příslušná čísla, příští rok to napravím :-)))))))))
kdepak :-))) proti toku času kalendárium jít nemůže! - což ti chválím!... a než se rok s rokem sejde... kdo ví ;-)
no vidíš ...a kdybych znal ty příslušné časo-míry zrodu, příští rok bych mohl zařadit do kalendária ódu na předčasně praštěného poetu :-)
jo, fajn...t. ...ale asi se budu muset vrátit...protože mě absolutně nenapadá, co to je za amíka...