Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNáhoda
Výběr: jenyk
19. 01. 2006
14
0
4601
Autor
Zbora
osm žlutých citrónů proplulo pod můstkem
devátý se zarazil na jezu
zelinář potkal rybáře
Přesně v ten samý okamžik, co se na Smíchově, pod železničním mostem setká kánoista Martin Doktor se slepým bezdomovcem, rozhrnujícím golfovou holí psí exkrement, ve snaze nalézti v jeho útrobách třetí zlatý vlas děda nevěda.
Málem jsem ji minula, jak jsem tak letěla kolem. A to by si takový chytrý text nezasloužil :)
tři_černí_mravenci
21. 01. 2006Honza_Princ
20. 01. 2006kouzelná_květinka
20. 01. 2006Lin_Sien_2
20. 01. 2006Braennewyn
20. 01. 2006pozorovatel
19. 01. 2006Lady_D_Arbanville
19. 01. 2006
to je tak prosté a krásné. něčím mě to okouzlilo, ale nevím čím :) TIP (moc)
P: to je japonský znak :o) ...co znamená netušim, ale je to stylové, ne? :o))
Lady_D_Arbanville
19. 01. 2006Lady_D_Arbanville
19. 01. 2006
Pilar + Lady: grepy by uvízly na jezu všechny, čímž by se ztratila celá poetika oné chvíle. Angrešt a rybíz mají malinkaté bobulky, takže by nebyly příliš vidět, čímž by se ztratila celá poetika oné chvíle, pomeranče by šly ale jen za předpokladu, že by nepršelo, čímž by se ztratila celá poetika oné chvíle.
Stanislav: prokoukls mě :o)
Kdyby jsem Tě, drahá Pilar, trochu neznal, myslel bych si, že si ze mne tropíš žert. :o)
to nahoře je kami, označuje se tak bůh nebo zen
a teď nemůžu ani poslat avi, aby mi nevyčítali, že se tu japonec vychloubá :)) (tak aspoň P_v_D, když se ptal)
já bych to haiku bral všema deseti bez posledního řádku - co s ním?
Ano, samozřejmě, ten znak, i jeho postavení nahoře, tam má svou jasnou filosofickou funkci. Nad vším, co se děje, dohlíží Bůh...i na citróny, bezesporu. Myslel jsem to tak, jen jsem se také nechtěl kasat...no ale když už je to venku... :o)))
Rýbaroba, rýbaroba rýbaroba ču ču, rýbaroba, rýbaroba, rýbaroba ču ču • rýbaroba, rýbaroba, rýbaroba ču ču, zůstaly na hladině :-)
Katu: budeš se divit, ale znám i takového nadšence...bydlí v Brně.
Hrbol: já vím, že je to velice nepravděpodobné a zvláštní, ale tak už to na světě holt chodí :o))