Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlava pampelišky
Výběr: vesuvanka
26. 01. 2006
12
0
5320
Autor
Eidam
V poryvech větru
pampelišky vznáší se
v létě sněží
Usmáty_autor
09. 02. 2006Usmáty_autor
09. 02. 2006
prečo? Nebuď prehnane skromný, na haiku je to super postreh, má to cit, farbu, viac vrstiev, to každé haiku nemá, a ak tak strašne schované .. a toto je aj jednoduché a pritom pekné...
začnu na něm makat :)). dostaneš avi a poštu ti to na opravu chyb jestli to ještě platí .....jo? :))
oh, pleeeeeaaaaaseeeee. Sorry, nejsi první, ani v první desítce u tohoto tématu. Kli-šé.
dřív jsme s klukama pampališky zapalovali
nejlíp když byl třímetrovej nános chmíří v trávě:))
vrby taky sněžívaj....:))
jom....dává to atmosfeeeru....kerá je boužel v reálu daleko....chem....sem neska málem umrzla....
nie som zaťažený na haiku, sú pre mňa príliš vysoko, ale už som od teba čítal aj lepšie.. (aspoň tie ktoré som čítal :o))
tohle je příjemný
ale piš radši volnýma veršema poezii než haiku
jde ti to líp a mně se to líp čte :-)
sidonia : tak jo
Pisces: když mě básně nejdou .......snad časem. :)
obě dvě: mám vás rád holky....
Pokud by po mém mělo býti....slovo "pampelišky"...bych
v samotném textu vyměnila...třeba...třebaaaaaaaaaaaaa...za !hebkost.............yo...jinak...hezká..hezounká je...syrečku...
sidonia : haiku omezím :))
Pisces : neříkej .....tady tě musí mít rádo lidiček :))
Sarrah: děkuju za návrh, ale přece jen tam asi nechám ty pampelišky.. :)))
Pól: ladí neladí je pořad co uvádí Petr Fiala z Mňágy :))
Zorka :))))))))))))))
téda, to seš celej ty, Haidam! :))*
Víš, jakou to dá makačku tenhle sajrajt vymotávat z pavučin?!
...............................ááááááááááááááááááále já to teda řeknu. To je vohraný.
Nebi mě!! Au au!! :-)