Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevariace na starokorejské téma
26. 02. 2001
20
0
3185
Autor
Skleboun
Utíkáš - už nevím, jestli najdu tě...
Jsou trpké noci pod šeříkem.
Když budíme se ze sna s křikem,
chci ukrást ptákům perutě.
Slyšíš? Zpívá slavík z březového háje,
že láska je i v jednom šálku čaje.
Gillderan TIPnul zápalku o stůl a nadechl se vůně aromatických tyčinek Napoleón.
Haiku jsem začínala. Hold 17 slabik - na víc jsem se ani nezmohla :))) Ale tohle je fakt super t
Iri..
prostá jak v trávě sedmikráska,
tak jemná jako lístek růže
i báseň ve Tvém srdci může
říct Ti, že v čaji čeká láska..
a proto šálek pozvedám
a tímto hold svůj Tobě vzdám :)))))
(no, na Tebe to nemá, ale chtěla jsem tím prostě vyjádřit raodst z této Tvé poslední drobnosti :))
w.
Znám jen pár korejských básníků (3.sezóny) :-) rád se seznámím s dalšmi
I v jednom... a přec kolik takových šálků vypiješ aniž si to uvědomíš. Mnohé z nich Ti toho hodně chtěly povědět a tys je ke slovu nepustila, jejich útlý hlásek zardousila. Snad jednou, jednou se ozve hlasitěji a pak i Ty poznáš....
Dost velkolepých myšlenek, vrátím se na zem zase zpět.
Velmi pěkné. Hezky napsané. Přímo se mi nutí idilická představa šikmého domku na srázu u jezera, rudé slunce v pozadí a v rukou voní šálek lásky.
bobotic: no, ja se ti to pokusim poslat po bratrovi, ju? :))
Marwin: no jo, ja vim... ale ten salek lasky ti ze srdce preju, jen davej pozor, abys ji moc nevybryndal na zem, az budes pit :o))
Steve: Sklebouna si necham, ja uz bych po jinym nickem snad ani nemohla zit! :o)) Ale je pravda, moje basne nejsou tak vysmaty jako ja sama... na blbustky tu koneckoncu mame i jine specialisty :))
Holt nejsem asi žádný starý korejec :o/
Čaj puju rád, ale poezii jsem v něm zatím nenašel... Přijde mi to dokonce i malinko směšné...vždyť kolik takových basní už spatřilo světlo světa ? To číslo má mnoho míst... Ano, ano, vím každý šálek čaje jiný... Ty básně si ale začínají být podobné jako vejce vejci...:o/
No je to v pravdě pěkné! Vážně si představuji takové to písmo a jak se tvá poéma vyjímá na vonném, lipovém dřevě:) Ťip, ťip, ťip
Tynic: vis, ale prijde mi, ze vsechno uz bylo nekdy napsano a tohle je vdecne tema, ja vim. Ale byla to vazne inspirace sidzo :))
bobotic: nahodou, i Korejci mli takovyhle drsny zavery, nekdy i horsi :))) no, vsak se budes moct brzo presvedcit (pujcim ti tu knizku :o))
ostatnim dekuji za projevenou prizen :o))
hm.. tak.. toho Sklebouna po precteni Tvych poslednich.. si klidne nech..))Treba bych Te po jinym nickem zase musel dlouho objevovat..))VYBORNE holcicko..
nádherná variace......
a platí to s tou láskou v jednom šálku i o kávě? :-))