Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSKA Klub
15. 02. 2006
1
6
7897
Autor
jaza
Věřím, že tento styl má i v literárních kruzích spoustu příznivců—pravda, díla s touto tématikou se objevují velice zřídka, pokusím se tedy alespoň shromáždit všechny přátelé: druhé doby, kouření zakázaných látek, barevných šatů, sluníčka…)))
6 názorů
lighthouse: rád bych, ale si mi to nevyjde... jestli tam pojedeš, tak si to pořádně užij ;)
neavizujte, ska jde už mimo mě (to se ovšem netýká všechn těch skvělých starých fláků ze studia one nebo trojanu..:)
sounds letos ne-e. jediný, kdo mě tam zajímá, je derrick. i když loni tam byla úžasná pohoda
lighthouse
03. 07. 2007
jn!!! Ska-prasupina,Ska-p,Tleskac......samy supr kapely.... my love!!!!!!
padma: tleskač jsou nesmysl. to tě může bavit podle mě akorát ze začátku.. (jediná, co se mi zdá fajn, je zlodějská...:) a jak vzniklo slovo ska, o tom se vedou dohady a existuje několik různých vysvětlení (derrick morgan to taky vidí jinak..)
jaza: jo žlutý paraple je příjemný)
teďka spíš tu jaga jazzist scénu))) ale mám rád Umbrellu, Persianu, Panteony... od nás Vertiga, FAsty...
jazo jagist:) a co máš rád ze ska? (cz scénu možná i opomeneme..nebo ne?:)
mě se Dačice docela líbily - sice jsem tam strávil jenom jedno odpoledne s 2kámošema, se 3l wajna a pár jointama... město jsme si prošli skoro úplně celý, ale nejlepší tam máte stejně ten park... =o)
hej kámo.... to je úplná tutovka...tam trávíme vesměs celýý léto vždyck za zvuku kytar a omamných tenhlenctěch)))
No park ru máme fakt parádní:) Tam se dá dělat věcí...:)))))
Ale projít město vám nemohlo dát velkou práci,je maličkýýýýýý
stihar: no já znám spíš Tomáše..ale o Kubovi vím,že existuje a vím KDO to je:) Dachau...jo,tak tomu tady u nás říkám:)
Vampi: překvapuje mě, že ho znáš...(věk sedí, brácha taky,ale nevěděl jsem jak se jmenuje) a taky to,že Dačicicm říkáš Dachau (ale zní to poeticky)
to by bylo zajímavý, ale vzhledem k tomu, že to vychází na nevim asi na středu, ne? tak to pro mě není moc praktický...
Stihar--- Horní cerekev znám, ty lidi teda zatim moc netušim---maj jména jak nějaký olympionici)))
Ono je jich tu víc.Tohle je Kuba,je mu 20/21 má bráchu Tomáše.Ten pracuje v Jihlavských shopu..pokud teda myslí stahat tohohle Kotyzu:) Ale to asi jo.
rebecca13: chtěl bych se to naučit :)) ty jo, když ste se bavili o těch méně známých kapelách, vzpoměl jsem si na Mimorytmus :) je to takové SKA - punk a mají fakt výborné texty! :) třeba písničky tesco nebo buldozer. mají svou stránku na netu mají tam písničky, doporučuju :)))
nééé! nikdy, pavý rude(od anglického rude/drzý/) je ve směs impotent))) ska (podlé krátkého úderného zvuku na druhou dobu ktreré vydává kytara)
To vi kazdej, podle ceho se to jmenuje...
Jenomze ska potrebuje nejakej poradnej naboj, energii, jinak je to jenom utahany reggae...musi bejt poroste Rude(nebo radsi é)
A LA MIERDA, REACCIONARIOS
ME LA SUDA TODO LO QUE PUEDAS LADRAR
SIEMPRE AMÉ LA LIBERTAD
Dát tip
nechci rýpat, ale jsou ty barvy ve správném pořadí? (takže rýpám, že?)
Dát tip
to je blbý protože my jsme jen poloviční člen :-))))
protože hulila nekouří trávu, avšak ten zbytek jó
a zase děláme čest SKA klubu dyž tuhle v knajpě pustila hulím Tleskače a my teda jako.... tančíly samy :-))
ty jo ska je prostě výborný
Dát tip
hlavně je ta žlutá veprostřed!
chjo tak vo hulení nejde tu snad
Dát tip
Co to je SKA? Zní to, jako když hejká osel.
Dát tip
vidíííš že to de....:))
Dát tip
ježiš vona tady zas něco propagovala !!!
koukam že klub se rozšiřuje
hulila
o těch sem slyšel ono ska přijde dosti lidem ---jako že maj všechny skladby stejný...nejni to lehké))
no když se zúčastňuješ takovejch ska akcí to je vždycky tak o tři trička----už se začaly prodávat lístky na MightySounds...nej. ska fest v Evropě----u Tábora, minulej rok
to je bláto =)) takový maras byl i na Colours of Ostrava. celé tří dny chcalo. a žádné SKA tam nebylo :( to mě trochu mrzelo, protože nebylo na co pořádně zaSKAkat. ale byli tam
fun-da-mental a byli naprosto našlapaní !!! podobnou šou jako od nich jsem neviděl!
jojo, byli hradě :) mačkanice to byla pořádná! čekal jsem od nich trochu víc. možná to bylo tím, že už jsem byl po třech dnech úlně mimo =)) nejvíce mě tam zaujal Štěpán Rak, hrál jako drak. viděl jsem ho tam poprvé naživo, taky velký zážitek. když hrál, tak jeho prsty jen mihaly. je to naprostý kytarový mág!
pokoušel jsem minulý rok. chtěl jsem to zkusit... teď už nehraju, jen obdivuju ty co to umí. chtěl bych zkusit něco přístupnějšího jako djembe. ty hraješ?
pokouším se naučit se to elektricky-virtuózně....je to dřina, nedoporučuju... ale druhou dobu si taky štěknu rád... ještě hraju šest le t na kláduu ou jázz...
vím jaká je to dřina pořád cvičit. neměl jsem čas, tak jsem toho nechal, i když nerad... ale hudba je skvělá věc. miluju ji moooc :)) je to jedna z věcí, která mě drží při životě ;-)
takovouhle akci připravuju teď s Honzou/viz. autor Dweebp/ čtení s hřmotu kytar a klarinetu a do toho moje prázdná poezie... paráda, třeba si někdy zahrajem! to ukaž, video!
jestli vám to nevadí,tak se vám sem vsocknu, sice nepozvanej,ale zapálenej do tématu =o)
sám sice zvládám tak maximálně nějakou rytmiku na bonga a prskat do didgeridoo, ale jsem velkej propagátor amatérských projektů alternativní hudební scény - sbírám od kámošů CD´s undergroundu, ragga apod. jedný bandě rozhádanejch muzikantů jsem před několika lety napsal pár reggae textů, ale rozpadli se dřív,než vůbec stihli nacvičit vlastní tvorbu a někde koncertovat... ale jiným známým to vyšlo, i když nejsou moc známý a asi o nich nikdo z vás nikdy neslyšel (Mama Earth)
až budete někde hrát,tak dejte avi - jestli nebudu moc daleko,přijedu se podívat ;o)
no, tím bylo myšleno, že jsem schopnej a ochotnej přebývat v podstatě kdekoli... jinak jsem z Vysočiny, ale v Jižních Čechách mám dost známejch (4 roky jsem tam studoval) a občas tam jezdim, tak by to nebyl nijak moc velkej problém...
klidně to řekni vodkaď si já ti ho neukousnu znáš Dačice---to je na pomezí vysočiny a jč
Dacice znám - a znám odtud a z jejich blízkýho okolí pár lidí... (Kuba Kotyza, Lubos Zábranský, Verka Hlavácková) já bydlim z 1/2 v Humpolci a z tý druhý v Horní Cerekvi (nejmenaí msto CR)
- sorry, blbne mi klávesnice, tak nepísu hácky a carky...
rock steady beat
nejlepší ska bylo skinheadský (a wrong'em boyo samozřejmě)
ale to už je 20 let v pryč
rebecca: tak tohle je fakt překvapivej (a dobrej!) nápad, ale ještě nevim jak by se mi to vykrylo s prací. ještě se ozvu... nevim
reb13: na ty rivieraky bych se sel taky podywatt. napis na forum kdy a kde to je pls.
uznavám že vždycky to technicky nejde, ale park, kytara, sluníčko má něco do sebe)))) vlastně ve všech rytmech))
Co takhle Ska-p, Skalariak?
To je takove bezva Rudé Ska :-)
Beres taky?
ska je squelé! :)) Alaska z Francie je super. No viděl jsem Vertigo na živo a nic moc. Zato All SKApone's je paráda :) ...a zelený list taky... =)
myslim, ze poradny skacko de i bez tleskace
/tj. sou i veci daleko lepsi/
jinaxe teda pridavam tak trochu.. krome barevnejch satu teda mno.. ty jen teda obcas
zakazany latky.. hmm.. asi tak jak ty nezakazany, ze
ska je od slova skaaaakaaaaaaat
jentak si skakat
jentak se hejbat
jentak se vlnit
do rytmu se kejvat
jentak si tancit
nase vesele ska
(Fidel Castro)
:-)
taková diskuze v zimě zvlášť navnadí na iluzi tropickým sluncem prohřáté pláže, plné rytmů příboje, trubek, bubnů, zpěvu a dalších hudebních nástrojů, do exotických odstínů opálených tancujících těl, žhnoucích bongů a širokého sortimentu koktejlů...
malejmedved
15. 02. 2006hulím_a_hulila
15. 02. 2006
to je možný... červená bude dole... teď nevim konkrétně, měl sem to udělat black un vajt)))
hulím_a_hulila
15. 02. 2006
Na Tleskači jsem byl na velice dobrém koncertě v malé vesničce Uherčice, to bylo pogování.. už jen za to SKA se přidám do klubu.. :-))
zajeďte si na Tleskače do Police na akcičku Punk do Police.
Kvalitní i pohodový je to SKA :)
Vykradač_hrobů
15. 02. 2006
No,tak je pravda,že každej tomu říká jinak,ale..SKA je trošku jinej hudební styl než hejkání osla..
Yabasta
akorat ste se omezili na tleskace.
dalsi kdo tomu rozumi jak koza drbani?
Jojo, skáčko mám moc ráda!!! Tudle jsem byla na podzim dvakrát na Sto zvířatech a jednou na Tleskačovi a supr!!! Ale nehulim, vadí?? :-)))
jé vůbec, já to taky normálně omezuju))) klidně se k nám přidej třeba najdeš nějaký dílo v kupce sena)))
na vertigách sem byl naživo... skvělá záležitost--mám studiovku a živák...á Chancers...to moc nemusim až moc rude))
v mp3 je nemas?
ja je nemuyu najit. resp se mi nechci hledat meyi vertigem od u2, groove armadou a metallicou:((
pls pls pls
A neznáte někdo Feher Fekete Kerek? Hrajou sice spíš reggae, ale fajný... ;-)
Jé a málem bych zapomněla na Fast Food Orchestra, ty jsou suprrrrr!!! ;-)