Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSonet o znameních
05. 03. 2006
12
0
4201
Autor
Lyrae
Tvá víčka klidná oči spící
mé smutné vzkazy na chodnících
ve sněhu zmrzlý každý vzdech
polibky touhy na stehnech
Jsem jedle náruč rozrostená
čekáním bílá bezejmenná
tys sokol vpravdě stěhovavý
topol jenž listím stíny staví
Podivná sešlost našich světů
já bláznivá tvá slova pletu
po ránu svěřuji se snáři
Tak dlouhým nocím vlny tiším
tvé větve žiji mluvím slyším
hladím tvé jméno v kalendáři
to bude těma broukama co ve své hlavě nosíš:) no to mám ale nefalšovanou radost, že jsi náchylná úchylná k mým dílům, to mě opravdu těší:) mám si taky trošku zaúchylovat nad tvými?:)
to bude těma broukama co ve své hlavě nosíš:) no to mám ale nefalšovanou radost, že jsi náchylná úchylná k mým dílům, to mě opravdu těší:) mám si taky trošku zaúchylovat nad tvými?:)
je to fakt krásně přenesený a taky dobrý nápad, já ti nevim, sem teď nějak moc náchylná těmhle věcem :o)
jaj, to já nevím, děvče:) ale moc děkuju, tohleto je už naštěstí kapitola života nadobro uzavřená...člověk o kterém píšu sice ne, ale city už nebudou...tak mám radost, že je to aspoň takhle:)
Děkuji všem za zájem:)těší mě každý čtenář:)
guy: přesně přesně tak, ale zase pak máš jistotu, že už může být jenom líp:)
Neuwe: děkuji, vážím si tvého názoru a moc mě to potěšilo, to víš že pochvala od minimálně rovnocenného soupeře potěší vždycky:)
je hezká *
a přeji hezké cítění ... i když někdy je lepší necítit ... třeba, když je inverze :-)
jaza: tedy...pro mě to ani zdaleka nebylo bezbolestné:/
Bad Girl: omluv prosím tu mluvenou verzi, stejně to asi každý jen přečte, doufám, že očím to tolik nevadí:)
Presbyter: jenom živé vzpomínky...k té jedli: popravdě nevím, co je na ní takové špatné, myslím, že jsou tam z mého pohledu větší klišata:)
elapela: děkuji, potěšilas mě:)
jinak všem moc moc děkuji za zastavení a svůj názor:)
Je fajn, že si tu někdo troufne na sonet, krásně napsaný, uděluji tip:-)
"Polibky touhy na stehnech" jsou hodně vyzývavé!
Vcelku líbí, až na "jedle náruč rozrostenou". Z toho jsem vedle jak ta jedle.
ten Topol s velkým té v prologu mě nesmírně iritoval)) -ten zbytek není sice žádná výrazná záležitost, ale snažil jsem se proplouvat a co víc, bylo to bezbolestné))) takže tip
vesuvanka: zkus adresu: www.vestirna.com:) tam to máš pod slůvkem horoskopy všechno:)
děkuji za zastavení!
moc hezké... TIP jenom v prologu mi chybí, ke kterým datům narození se vztahují znamení jedle a topolu