Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJá vzpomínám, co Ty?
02. 04. 2006
8
2
4232
Autor
Nickyx
Vzpomínáš?
Hrávali jsme si na vojáčky
já byl v napadení
a Tys byla zákop,
do kterého jsem se
vždycky schoval.
Zachránila jsi mě.
Vždycky.
Proč to nejde vzít zpět?
2 názory
samantarosi
26. 05. 2006
Hezký nápad dobře zpracovaný, že nebýt zbytečného vysvětlování považoval bych ho za autentický prožitek, cit, smutek, vzpomínku...
Na okraj : Z rozumu se píší úvodníky a dotazníky. Poezie a literatura je v prvopočátku otázkou pocitů a citů.
Není až tak důležité, jestli osa díla je skutečná událost, nebo fiktivní myšlenka. Podstatou je sdělnost díla, schopnost indukce, pohled na život z jiné strany. Je to volání neznámému : nejsi sám !
No jo, tak si to po sobě přečti a zkus si odmyslet vlastní zkušenost. Je to těžké, ale jde to. A pak si řekni, o čem to je.
Schází vůle druhé strany a ta je sakra! důležitá...
Nevíš-li Jazo, co v tom hledat - vždy naposledy, když už jiné pomoci není - hledej za tím sex. A nebudeš daleko od pravdy. Tak to nějaký smysl dává...
čiernytulipán
03. 04. 2006woman_who_fell_to_earth
03. 04. 2006Vzdálený_hlas_moře
02. 04. 2006Vzdálený_hlas_moře
02. 04. 2006
já nevím...vlastně ji ještě neznám...nebo už...ale asi jsem ji měl moc rád...to není třeba chápat...