Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seutopické noci
31. 05. 2006
8
10
3462
Autor
kontraphunka
utopické noci
jak auta světly tnoucí
padající kapky deště
utopické noci
co plá v nich chlad
z otevřených dveří lednice
utopické noci
dvě zvlhlé kůrky chleba
v k sobě přitisknutých rtech
utopické noci
jen nad ránem se smutek
zase vrací
v našich postavách
10 názorů
kontraphunka
03. 12. 2007
při klikání na jména přidrž ctrl a klikni postupně jen na koho chceš :o)
a mně to avi nevadilo :o)
mně se to dílko aj líbí, jen sem chtěla říct že pro mne je to spíš reality, to co sem z toho cítila já... a to spojení utopické noci je tam pro mne mockrát...
kontraphunka
03. 12. 2007
jé,asi se to nedělá takto..omluva...a muzikantka bohudík trošililinku jsem...doufám,že jsem autorku neurazila,to by mě mrzelo,napsala jsem to v dobré víře...
utopické noci je zajímavé spojení,ale jak se opakuje,stávájí se z nich spíš utopené..ikdyž takový přerod slovní i myšlenkový by stál za hřích...zá věr a celková myšlenka jsou pěkné..
děkuji Santii za tipy
noc lednička a noční můra... u mne žádná utopie
:o)
a souhlas s miirdasem
název, prolog, melancholická nálada, kontrasty romantična v kapkách deště a syrová realita reprezentovaná lednicí...mno, už to pitvám nějak moc, ale je to větší dílko, než se zdá...!
Pěkný, mně osobně se nejvíc líbí začátek a konec, ale celý je to příjemně smutný, chladný, všednodenní - žádný rozbouřený city z telenovel;-)
*t