Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTaková "po špičkách"...
14. 07. 2006
16
2
4452
Autor
synáček
Vesmírný čas
z nich
jistojistě
šílí
Dvacetkrát zrály ostružiny
a dvakrát deset
bylo zim
Dvacet je dětem
jejich dětských lásek
Na nich však
nezkřivený vlásek
Úsměvy maturitních krásek
jsou stejně svěží jako dřív
Z chlapců jsou chlapi
(s dětskou tváří)
Času
se
asi nepodaří
zvítězit
...
Miluji jejich třídní učitelku
(a celý její svět)
Miluji čas
co letí
i
co se vrací
zpět
2 názory
sem taky chodím..... :-)) ještě mi většina let zbývá..... teď když ses ejdemem, jsem zase stejní jako dřív- na chvíli..... :-)
Já mám pomaturitní srazy i ty z devítiletky moc ráda, tak jsem díky tvé básni zavzpomínala, moc pěkná - T
elfka_Sea: Moc bych si přál, aby se Ti to všechno (o čem tu píšeš) podařilo...a díky, žes tu byla...
Času
se
asi nepodaří
zvítězit
...pokud si ho nepustíme do nitra a duše...pokud ho naučíme,aby pro nás byl...pokud mu dovolíme nahlédnout a nepřivlastnit..
opět si navodil příjemnou a sametovou atmosféru, pomaturitní srazy mě ještě dlouho nečekají, ale už ted se na ně těším. Děkuji... *t
Robinia: To je vážně moc smutná vzpomínka… Je v ní ale i ponaučení, že nic z mezilidských vztahů nesmíme odkládat… neboť není nic pomíjivějšího, nežli pozemský život sám… i když, čím je člověk mladší, tím „nekonečnější“ mu právě život (tady na zemi) připadá…
vesuvanka: Spousta lidí, Janinko… žije jen v našich vzpomínkách… Je to duchovní záležitost… a tedy stejná oblast, v níž jsou i duše těch, jejichž hmotná těla (zrakem) už nikdy nespatříme… Není to ale zas až natolik smutné… jde o to začít opět uvažovat o skutečnostech, o nichž materialistická (aristotelovsko-křesťanská) společnost západního světa nikdy uvažovat nebude… Naši předkové totiž velmi dobře věděli, že neexistuje tento a onen svět… ale jen jedno jediné bytí…
Petře, moc krásně jsi to napsal a připomněl mi naše pomaturitní setkání, na která jsem chodívala ráda. Vzpomínali jsme na různé příhody a hlavně legrácky, ale bohužel někteří spolužáci už nikdy nepřijdou, to mě nějak mě to vzalo... Díky a TIP
Měla jsem na výšce pana profesora, přednášel analytickou chemii, byl to můj vedoucí diplomky... moc jsem si ho vážila, občas jsme si stále psávali. K odpovědi na jeho poslední dopis jsem se pořád nemohla rozhoupat, pak přišel sraz ročníku (právě) po dvaceti letech, těšila jsem se, že ho potkám... ale ve vestibulu školy viselo jeho parte. Utopil se, když si šel zaplavat. Dodnes je mi líto, že jsem mu neodepsala na ten poslední dopis... Nevím, proč jsem si vzpomněla na tenhle smutný příběh, když Tvoje básnička je plná radosti a optimismu... Srazy spolužáků mám ráda a ráda oživuji staré vzpomínky.
na srazy nechodím, není důvod, ale básnička je hezká, docela živě jsem to viděla :-)