Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoucha
23. 03. 2001
8
0
4573
Autor
Climaster
Zabil jsem mouchu, vadila mi
zničil jsem život, bez obavy
myslel jsem trochu,
a snědl ji.
ty ses do mě nějak pustil...:o) díky, tak k obědu těch 200 gramů, k sváče stačí 50 - 80, ale člověk musí být u pořádného zdroje např. prasečák či jiné chovy hosp. zvířat...:o)
Jo to si pamatuju jako malej jsem na vesnici hlídal krávy...a můžu Ti říct že pouštět vodu to bylo utrpení...člověk musel mezi ně...a to byly hejna...naprosto všude...tam bysme se uživili oba dva:-)))
:o)) ja zase pásl ovce...super uklidnění mysli...mezi mouchama a ovádama...:o)
No to Ti řeknu...ale s krávama to zase taková sranda není...nejvíc mě štvalo jak člověk potom smrděl:-)))
chalcedonna
30. 05. 2002
Čtu to podvacátý & podvacatý je to furt božský !
Asi si pro tohle dílko udělam místo na svý nástěnce a budu žádat autogram od autora ! :))
Fakt je to super..
Já nevim, kritici, ale tady přece autor zachycuje lidskou neúctu ke zvířatum (moucha zde představuje faunu planety) a jeho drzé podchycení nadvlády. Vždyť každý mraveneček a každá moucha znamenají život na Zemi. Nebýt much, nemá žába co jíst, nebýt žab, ...... a vyhyne sám člověk. Toť můj názor, tip.
No tak, wolfi, nebuď tak upjatej!
Představ si tu dobroučkou, tučnou masařku...
MMMM. MŇŇŇAM.
Za nás hmyzopojídače dávám TIP.