Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se30.9.2006
Výběr: pozorovatel, Josef Musil, jt, Print
04. 10. 2006
22
19
7025
Autor
Garth
19 názorů
Myslím že to byl Vroubíček. Ale jde právě o Ešusa, ten se s ním nebude mít rád. Prožijí klasickou chlapeckou krizi zakončenou milostným aktem. Tenhle díl bych si nechtěl nechat ujít.
Na Nožíčka prý nechali udělat zbrusu novou loutku (Standardně se pro interagující používá Vroubíček navlečený do jiného kostýmku.)
Ne, teď hrají to o tom dětském táboře.
Tapin přivádí do oddílu nového člena, který má přezdívku Nožíček, protože umí s nožem vyřezávat dřevěné lžíce. Co na to ale ostatní skauti?
Děkuji za připomenutí.
Což mi připomíná, že jsme úplně zapomněli jít do loutkového divadla na Piráty z Karibiku.
Josef Musil
10. 11. 2007
musil> ou - super - dík za avi - je to super .. ;-))
TIP + V + klub
btw - a - promiň, že jsem minul ten včerejšek - jsem úplně na suchu, tak jsem spěchal domu se najíst - budu bez jídla celý příští týden, takže tak. doufám, že se akce vydařila .. :-)
Josef Musil
10. 11. 2007
sally : v kuchyni doma
Noe1 : k tomu mám stále pravdu! akorát ne Kristýna...
Hrbol : Hrbol je moudrý. Garth je debil. Noe1 nemá pravdu. Garth má pravdu, ale je debil. Noe1 je lůza. Garth je lůza. Za předpokladu, že je Garth debil, Garth je lůza a současně Noe1 je lůza, tranzitivně - dal by si někdo toust?
pozorovatel : odbýt mě výběrem? Neslýchané!
Norsko1 : Norsko1 má Gartha v blokaci. Garth je debil. Noe1 nemá pravdu. Garth má pravdu, ale je debil. Noe1 je lůza. Garth je lůza. Za předpokladu, že je Garth debil, Garth je lůza a současně Noe1 je lůza, tranzitivně - dal by si někdo toust?
pozorovatel
04. 10. 2006
hmm.. kreslit umíš.. :-)
co je to za počin?? Tolik dílek 30.9.2006 jsem ještě neviděl.. :-)
jediné loutkové divadlo co znám je divadlo spejbla a hurvínka. mrknu se, kdy je tam hrajou!
sem si původně myslel, že Garth se hádá s Noem o pravdu..ovšem kde ji kdo hledá nyní váhám. Ovšem základnímu zobrazení dávám *
kdyby vám do toho nevlez dadik, vlezla bych vám do toho pičování já...
(dadik - dobrej nápad s tím kinem, loutkovým divadlem nebo obrázkem? :o)
gartíku, ano - obrázek je skvělej a nedej na pozorovatele... všecko je v cajku
a na piráty z karibiku bych šla taky, a s tebou kamkoliv, šak víš... *
chápu. půjdu s Tebou rád do loutkového divadla, ale nevím, zda nám zahrají piráty z karibiku. a já se na ně tak těším.
pozorovatel
29. 09. 2006pozorovatel
28. 09. 2006
*************
*...pi-čo...*
*..pi:|:čo..*
*.pi::|::čo.*
*pi:::|:::čo*
*pi:::|:::čo*
*.pi::|::čo.*
*..pi:|:čo..*
*...pi-čo...*
*************
sakra.
tady to vypadalo úplně jinak. nějak se mi to vykašlalo na mezery.
:)
*************
* pi-čo *
* pi | čo *
* pi | čo *
*pi | čo*
*pi | čo*
* pi | čo *
* pi | čo *
* pi-čo *
*************
pičo, nevadí, že si nemáme co říct
*******
* pičo*
*p ičo*
*pi čo*
*pič o*
*pičo *
*******
*************
* pi-čo *
* pi | čo *
* pi | čo *
*pi | čo*
*pi | čo*
* pi | čo *
* pi | čo *
* pi-čo *
*************
pozorovatel
28. 09. 2006
nefertiti oliva oliva p.i.č.a
tedy: No jo, protože bych to neměl jak dát na net. Pro mě je dnešek jako 30.9.2006. Navíc v podmínkách je jenom, že se to musí jmenovat 30.9.2006 a publikovat 4.10.2006...
(pičo ! jdu se koupat !)
pozorovatel
28. 09. 2006
jak mi můžeš dát kritiku??
nastavil jsem to na 4.10. ???
něco jsem zase zkazil
p.i.č.a.