Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNebe na zemi
02. 12. 2006
31
60
8970
Autor
Oldjerry
oldjerry :
Pomněnky v trávě
snivé oči blondýnek
Nebe na zemi
bestye :
Hluboké tůně
pod čely tmavovlásek
propadneš peklu
La Mouette :
Zrzavé lokny
očistcem i na zemi
projdeš si - a rád
60 názorů
Jasan. Já nadělám tolik drobných kiksů, že mám kolosální pochopení a pak: přátel, byť i jen virtuálních, není nikdy dost. Ahoj.
O.K.
Bestye mě napadla hned, že bude taková nějaká, u pomněnky jsem se sek, až se teď stydím, ale asi si na to budu muset dávat pozor, když si napíšu obě varianty, nefunguje mi rozlišování "od oka".
Tak do smrti dobrý, jo?
VH64 - pomni, pomněnko, že kmen tvůj je vyštěpen ze slovesa vzpomenouti, pak že tedy pomněnka by snad měla být pomněnkou a ničím jiným (:-D, bestye je přezdívka, kterou jsem si nevymyslil já, ale spoluautorka na-pro-sto nezávisle na mně (nikoli na mě).
+
(poměnky/pomněnky - tady to asi není schválně, že? bestie/bestye možná jo, ale stejně?)
..nejlepsi su ako celek a nejlepsi z celku sa mi najviac pacila ta tvoja 'pomnenka';)
Míšo - tady jsem sice první, ale v pozadí ... to dívky tomu daly svými díly ten šmrnc - to je synergický účinek, gradace, komplementace, holky jsou skvělý s tou rekcí na ten můj štěk.
tuhle mám obzvlášť ráda - je taková ze života, dobře, že jsem ji tu tenkrát objevila a že byla tak inspirativní :c)
depak.. ja nenysu proti.. mi to totis desne ba.. takovyhle blbustky.. le ze se nam to povedlo..:-))
Old.. depa.. myslim, ze takhlenc ve dvou Vam to sekne.. to jen ze mi to proste nedalo mno.. dyz sem to tady takhlenc pjekne videla vyvedeny.. :-)
bestye, tebe odmění až Pán Bůh za životarodé povzbuzování, a tam to máš na věky
Jedna vlasobarva, která se nám tam nevešla a velice pěkně naservírovaná. Že bychom už psali ve třech ?
Zrzavé lokny
očistcem i na zemi
projdeš si - a rád
:-)))
pekne pekne.. jen co je prafda..:-)) mno jo ty baby..:-)
Jerry_Shit
06. 04. 2007
thali, flegy, vesuvanko a abbe - jsem v rozporu : tipy pro mne nejsou cílem, ale jsem rád za každý z nich - takže děkuji! - každému z vás.
a2a2a - dobře jsem se zasmál - dík !
Rabb, j.nick, zorka - děkuji za návštěvu a T