Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnídaně po anglicku
05. 12. 2006
13
31
4496
Autor
j. nick
Osmahnout sedací sval z vepře
s drůbežím potratem
a k tomu sůl a trochu pepře
a zalejt tomatem
31 názorů
to mě těší, že sem trochu přispěl k tvojí dobrý náladě, sem strašně rád, když se lidi bavěj:), tak díky za trpělivost při prokousávání a štědrost při hodnocení:)
však já tady taky ještě nejsem moc dlouho... a tak se postupně snažím zorientovat a prokousávám se proti proudu času, když je čím... jako dnes u tebe, fajn večer
neni zač:) navíc to tam ani neni moc dlouho, taky sem si toho hned nevšim:)
na autorský stránce pod osobníma údajema je statistika - počet děl, tipů, výběrů a napsaných kritik:)
to si pomoh, no:))
týjo a díky i za toho tipa, jako každej na písmáku řikám, že pro tipy nepíšu, ale radost z nich mám, to jo, a zvlášť z tohohle, páč je třístej a tudíž jubilejní:)
jo to když jednomu nabídli v hospodě smažený jazyk, pravil, že nejí nic, co už měl někdo jiný v hubě... no a tak mu přinesli vajíčka... */
Usmáty_autor
10. 01. 2007
Usmáty_autor: já vim, ale u nás se to většinou vyslovuje hemenex, bez toho d, tak to píšu foneticky:)
Usmáty_autor
10. 01. 2007
chichichi
ja jsem kdysi chtela varit vajicka a bylo mi receno, ze proste ona osoba tu slepici ovulaci jist nebude ..... taky podobne :-)
*
takhle hrubě naservírovaná prasečí prdel by nešla dohromady s drůbežim potratem, to bych pohořel jako básník i jako kuchař, strašně moc sem to promejšlel:))) a prasátko může bejt rádo, že in memoriam posloužilo jednak jako základ chutný snídaně a jednak jako inspirace k týhle velebásni... no dobře, velehovadině:)
Básník jsi dobrej, ale kuchař na hovno....takhle posmrtně zhyzdit prasečí mrtvolu - vždyť to je hanobení toho zvířete ... ještě žes nenapsal ...osmahnout ptrasečí prdel .... (:-D)
To si piš,že jo :o) .Včera se bavili na téma jak vyrůst. Dávali rady,že máme každé ráno pít žirafinu. Je to čerstvá žirafí moč,obsahující růstové hormony :o)
díky všem za návštěvu a úsměvy:)))
Jiřičko, ten pořad sem neviděl, napadlo mě to, když sem se motal po kuchyni ve snaze ulovit něco rychlýho k snědku:), ale asi na ten Svět rekordů občas mrknu, může to bejt docela inspirativní záležitost:)
Dobrou chuť ! :o)
Viděl jsi včera svět rekordů? Na konci vždycky vyndavají z popelnice něco zajímavého, co vyhodila nějaká slavná osobnost. Tentokrát říkali, že Jiří Krampol si na stará kolena pěstuje svaly a jde mu to tak dobře, že se musí občas přebytečných zbavovat. Pak z té popelnice vytáhli flákotu, která vypadala jak půlka krávy! Tohle by mu prý záviděl i Belmondo! Nebyla to inspirace k tvé básni? :o) *t