Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePocit první...
Výběr: Honzyk, sidonia, Print
30. 01. 2007
11
18
2935
Autor
Štěp
Pocit první…
natočil jsem se trochu složitě
do zameškaných vášní větru
mlčeti - měď
láska - olovo
jedu vlakem,
na zápěstí znaky
když složil jsem
minimalistickou báseň
nevyslovený výkřik
na návštěvě jitra
a oči vklenuté
do rusovlasého snu
18 názorů
Sotva mne ochromila, přiběhla noční víla, jazyk mi vykroutila ...
v-t-ip :)
mi se tyhle pocitofki libi.. us pravje proto.. ze za par chvil muzes psat netso ouplne jinyho.. le ten okamzik.. kerej je pravje ted.. i ten stoji za to si zapamatovat.. a popsat ho..
mots pjekny..:-)*
mořský koník: děkuji!
znaky na zápěstí - hm..možná přeci jen trochu tvrdé vyjádření, nebo spíš to jen tak vyznívá, šlo o realitu, která se nějakým způsobem zvrtla v něco s čím jsem nepočítal...:-)
violetlight
02. 02. 2007mořský koník
02. 02. 2007
Ahoj.Díky Vám všem za více méně pozitivní názory.Mám toho moc rozdělaného a málo času.Tento text vznikl dnes 30.1.2007 a vyvstala ta slova v mé hlavě při promítnutí obrazů v mysli z nepatrných útržkovitých chvil, které jsem prožil v celkovém psychickém napětí a jež následovaly v poměrně krátkém časovém úseku rychle za sebou.Zapsáno jest na obalu cigaretových papírků cestou z práce v souvislosti s tématem, které jsem si tou dobou řešil v sobě.To téma je společné pro všechny ty krátké chvíle.Touha, úzkost, nadhled nad sebou samým a vyhodnocení vjemů a vnitřních prožitků...Snad se mi podaří být srozumitelnější...Díky a zatím se loučím.
já jsem hloupá, já to nechápu.
anebo v tom hledám víc, než mám
asi bych potřebovala výklad, abych to zjistila..
pan chvojan
30. 01. 2007
...mne potesila, moc, avi pratelum.....intimni vypoved, a nevtira se...***