Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZastávka na znamení Berana
28. 03. 2007
15
36
2636
Autor
Pacer
Vím
často
v prudkém běhu
skláníš hlavu
a zavíráš oči
vteřinu před nárazem
do zdi
sama jsi ji postavila
Vím,
teď se vzteká
vzpěněná krev
a hrabe levou přední
zničit tu zastávku
bláznem postavenou
v cestě
Beranovi
36 názorů
otevřel jsem více méně namátkou, a – mnohem lepší, ne ploché, ale v tom dobrém slova smyslu "příjemné", klidně plynoucí.
*
kouzelná_květinka
29. 03. 2007
ryby? stvou me, nejen ze se skryvaj pod hladinou, ale taky jsou zatracenene rychly, bad for strelec :)
Zuzuzuzulíí - viděl jem Tě snad dvakrát a ono mi to řeklo samo, žes rybka, co polyká vodu čistou .. pššt
jste se mi tu nějak rozpovídali - jsem já nějaká seznamka či co?? Mazejte ven - nebo na tu novou, co tam dnes mám - a mějte se :)))
ty jo, tak daleko...já myslela tak max. na kryťák, ale proč ne...občas bych brala ten luxus se stratit:-)
no určitě a kam chceč ploutvit? já bych se podíval do galxie Trugh (nebo ňák tak)
neboj, poslední dobou mi vhne prach a konflikty řeším na baru slepeckým rumem :)
Jsem střelec, do střehu, všichni :) A vítě proč? Jsem střelec s dioptrickou vadou, zasáhnu zásadně omylem :)
Dík za zastaveníčka. Pokorně se přiznávám, že jsem taky Lev a můj vztah k beránkům je značně poživačný - tedy zvláště z jara mi připadá jehněčí lepší než skopové ( zase naštvu část publika)Beránci šup ven na trávu a Lvové do střehu!