Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrčice
02. 05. 2001
0
1
8277
Autor
papouch
19. května je dálkáč do Prčic
co vy na to?
1 názor
Papouch:-))) Na kecech jsem pod lacertou:-)) a Antiprčice sem šla s lidičkama z Drbny:-)) jinak osobně z Keců znám asi tak čtyry lidi:-)
..............tak jak si tak pročítám vaše reakce, tak to vypadá, že asi spíš ne.....
Tak nic, tak na to zapomeňte... :-)))
Je jedna trasa z Phy to je tuším 70km a jedna kratší 30km z Olbramovic
Já sice pudu ale s lidma z práce, ale držím palce
Papouchu mnení to 12ho? sakra du se podívat :-)
já du 30 km z Tábora .. s nepísmákama ..
Organizovat to jako pícmáckou akci nemá cenu,
tak kdyžtaxe tam potkáme :-))
Kdepak:-) já bych šla maximálně antiprčice z cíle do startu:-) a ty jsem šla loni s razítkem cíl na čele z Prčic do Votic:-) A byla to daleko větší sranda jít proti všem:-) Dokonce jsme i ukecaly jednoho kluka aby se obrátil a šel s námi:-) a pánové nám museli kupovat limonádu, neboť prohráli sázku:-) žádnou ženskou nepřetáhli:-)) Vřele doporučuji jít obráceně:-)
vulpecula.> HA !!! Takže Ty se určitě znáš s lidičkama za konference Kecy, že??!?
ten svět je malilinkatej :-)))
Mě láká velice
pochod Praha Prčice
obuju si střevíce
a k cíli vyrazím ....
uvidíme, jak budu stíhat, mám toho poslední dobou nějak moc
Ale to je sto kiláků, ne? Nebo ne.. to si asi s něčím pletu.. no pokud to bude míň a pokud bude čas..... a pokud tam nebude moc politiků... ;-))
BTW hlášky tipu "Do prčic" a podobně sou fakt ftipný.. a hlavně originální.. ;-)))
Mě láká velice pochod Praha-Prčice
nazuju si střevíce a hbitě vyrazím
jsou plné pohody ty dálkové pochody
bez chleba a bez vody
já k cíli dorazím :-)
já bych šel...
To není papoušku ale vůbec špatnej nápad :-)))))
Akorát taky nejsem pro plnou verzi, stačí mi funkční demo :-))
Tak to mi je líto :-(((( Slíbila jsem sestře, že jí jdu na vystoupení - tak z toho asi nic nebude ..... smůla, no , co s tím nadělám, že ?
A kam z Prčic? Já že bych počkal v Táboře v hospodě, než se urvaný vrátíte:-)))
Teda volno mám, ale nedojdu! Prosím o zkrácenou verzi! Můžeme s děckama jít jen do Pr???
Jen taková technická ta víska se jmenuje TA Prčice (vono dokonce Sedlec-Prčice ale to je _MIMO_)
:-)