Je to jednoduchý: potkal sem holku, do které sem se pomalu ale sloňsky zamilovával. Měli sme toho strašně moc společného. Náznaky, které mi dávala, jsem chápal jinak.
No a když došlo na řeč, nějak nedokázala pochopit na základě čeho jsem k ní cítil náklonost.
Začal jsem o ní snít ve svém vlastním světě. V tom, ve kterém mě taky milovala. V tom světě jsem jí říkal, jak hezké má oči. Jenže v tom našem jsem jí to už ( tak ) říct nemohl. Nechtěla.
Takže v podstatě byla ( má ) a i nebyla.
To, že byla moje nezhmotnělé jsoucno, to znamená, že pro mě byla všechno. Jenže ne tak, jak jsem chtěl.Ne v našem světě, ale v iluzích, proto nezhmotnělé jsoucno
Bez hlubší podstaty sebeuvědomění - to znamená, že ta v mých snech a iluzích si neuvědomovala, že existuje opravdová dívka, co mě odmítla v našem světě. Neuvědomovala si, že v reálném světě sem byl odmítnut.
( to by bylo značně morbidní - " neboj, ona tě odmítla, ale v tomhle světě sem jen tvá" - fakt sem nechtěl skončit ve šternberku )
V závislosti na iracionální realizaci - že to vše, o čem sem snil byla prachsprostá blbost jen v moji hlavě. Nereálné, nemožné, nerealizovatelné.
Konec - máš tak krásné oči navazuje na začátek - ve své hlavě jsem s ní toho zažil tolik, že někdy jako by se to opravdu stalo.
Takže v podstatě moje byla.
díky, ani nevím, kde se to ve mě vzalo :)
jo je to smutný, dokonce je mi smutno ještě teď, když to čtu... ale sem rád že se líbila :-)
a co že jsi sem zavítala ? :-)
nerad na to vzpomínám, ale je to tak.
Ani jsem to u téhle básně nečekal ... popravdě
Krásně se to čte...má to jistou vzácně viděnou podstatu... :)
sem rád že se líbí dalšímu člověku, dík :-)
fííha
až se mi zaleslky oči
máš ho mít *
máš taky hezké oči, jenže sem je viděl jen z fotky :-(
Jsi nezhmotnělé jsoucno
Bez hlubší podstaty sebeuvědomění,
V závislosti na iracionální realizaci…
Máš tak krásné oči…
tohle je prostě dokonalé, absolutní..tip:-))
zase si to čtu...to abych viděla,že mám taky tak krásné oči?ne, je to mooc dobré (chm..víc tipů nejde,co?)
mělo tam být u mne "to se ti povedlo" ale vyjde to nastejno :o)
tak to je moc milý, Marťo, to se to povedlo *
Já vím ty nejkrásnější:)) Ne teď vážně, je to pěkný
je to pro všechny,co jsou a nejsou a je to moc krásné.. teď a tady jak si to čtu moc:-)