Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehaiku moje
15. 05. 2007
18
45
3235
Autor
dadíková
myslela jsem si
že ne a ono ano
ale jen o chlup
že ne a ono ano
ale jen o chlup
45 názorů
:)) spousta novinek, zážitků, zkušeností---od září eště od září škola dálkově....dohánim to, co sem si nechala utýct.
čego Františku! Normálka si představ, ze mě jiná vosoba :))) Třebas, sedni si jo, na víkend jedu do Hořic na 300 zatáček---na motocyklu!!!! Sem posraná už nejčko.
jógové období už jsem prožil, spíš bych to viděl na taoismus :-)
(ale ani néé, není to nenávist, jen lítost a smutek ze zrady.. ale co už :-)
ale to sem nepatřííííííí :-)
mňo .. otázka jaký chlup .. kde roste? A komu?
(nic impertinentního!!! .-)
((třeba blondýny mají chloupky mnohem jemnější, než ... zrzky :-P ))
počet slabik - já vím, ale mě zaujal tvar celého textu, takže jsem slabiky ani nepočítala a napsala hned to, co mě okamžitě napadlo :-)))
Honza_Princ
16. 05. 2007
hezké... a jen o chlup - jen jedno písmenko přidat do posledního řádku a bude to parádní obdélníček :-)))*
na tom není co chápat a nechápat Honzyku přece...
tak jsem zvědavá, co tentoktát dojde od tebe...
....musim to pochopit, daddik...? Obrazek uz je asi v |Brne...!)))zejtra ho mas..)
*
Já teda myslim, že rozhodně ne!!! Zásadně nesouhlasim!!! Možná později, ale spíš ne.