Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sefacka
12. 05. 2001
22
3
6718
Autor
papouch
Onehdá - sedím v křesle, hlavu zvrácenou,
hubu otevřenou, zkrátka - tiše zoufající postava
ála obraz -Čtenář Dostojevského- ... když v tom
PRÁSK !!!
Takovou obrrovskou facku jsem si vyťal levou rukou na pravou tvář...
až se mi zajiskřilo, že by se tím dal znovupodpálit Temelín...
ale pak jsem si uvědomil ..... blbečku ...
to nebyla moucha
to byla slza
3 názory
Angel of midnight
03. 01. 2008
*
papouch, slza je kamarádka, lepší fackovat slzy než depresit v koutku :)
posílám pohlahlazení :)
Heleďse když neumíš kouřit s cigárem v hubě bez drže....tak kuř s držem..poněvádž pak nebudeš slzet :-)))))´)
*!
Veselý_malíř
14. 05. 2001
Slibuju, že nebudu vraždit smutek, ale čas taky ne. S tím míním volně plynout.
:-)
Ale to je dobře. Zabíjet živé tvory - to by Ti mršilo karmu. Zaplácnout slzu je chlapské!
*
Papouškůůů- to nemáš nikoho, kdo by ti slzu setřel??Nebo ještě líp - neslz !
hele já Ti přikutálím slunmíšek, když tu neni vlašťofka :-)))))))))
☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
me je z toho spis smutno...ten obraz a ta slza...nechlapske ale smutne...ani ta rana tomu nepomuze.
Mýlíš se ruby, chlapské až moc, jen se to neukazuje na veřejnosti, nemám pravdu?
Onehdá - sedím v křesle, večeři zvrácenou,
hubu otevřenou, zkrátka - tiše zoufající postava
... když v tom
PRÁSK !!!
Takovou obrrovskou facku jsem si vyťal levou rukou na pravou tvář...
.... blbečku ...
to nebyla vůbec tvoje večeře...
to byl papouší zob...
-------------------------------------------------------------------------------------
Sorry, papouch, mně to fakt nedalo a musel jsem...
A dá se vůbec zabít slza?
Připouštím zabití smutku, ale vraždění slz se bráním, protože jsou dle mého soudu jediným ještě opravdovým projevem v našem světě( kromě smíchu od srdce ).
I když i pláč se dá napodobit, ale pak už to nejsou slzy, ale jen slaná voda.
Funda: nééé! Přece bys mě nezabíjel... Zabíjej radši čas na písmáku, jo? Díky.
;-)