Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezamávejte ručníky...
13. 05. 2001
2
0
7039
Autor
MM
Douglas Noel Adams, autor světoznámé pětidílné trilogie Stopařův průvodce po Galaxii, umřel náhle 11.5. na infarkt. Bylo mu teprve 49 let. Opravdu... Vzácný člověk... Doufám, že už teď popíjí někde v klidiu jeden Pangalaktický megacloumák za druhým. Ach jo... Stopaři, zamávejte ručníky na rozloučenou... (více informací o Adamsovi - česky nebo anglicky)
Stopařův průvodce je moje srdeční záležitost jak v knižní, tak i v audio a video podobě. Je mi líto, že ho lidé neznají. Zaslouží si být známým. "42"
rucnikovy den ...
http://www.binaryfreedom.com/content.php?content_id=46
a loni v červenci zemřel můj dlouholetý přítel a veliký bard Otakar Minařík - Malostraňák, a měsíc na to jeho pan pes Pepa , nejdelší jezevčík ve střední Evropě:o((((
A až včera se to doneslo mě!:o((((
.......................................................................................
co dodat?
Tak nejdřív snad zamávat ručníkem, a pak vytáhnout Průvodce a číst a číst...zapomenout, že už nikdy nepřibude další jeho dílo.
Na chviličku smutním,ale jenom na chvíli,aby jeho duch v pokoji odpočíval. A jdu vyhrabat ňákej ten ručník.
no tohle už jsem čet na www.underground.cz, ale házet ručníkem do ringu stejně nebudu, tůdle
Miroslawek
14. 05. 2001
Hele, zavzpomínejte s úsměvem, na člověka, který se snažil lidi pobavit se přeci nedá myslet se smutkeeem!
Potichu poděkujme za to, že byl a vrhněte se na čtení a pochechtávejte se a smějte se! To se mu bude líbit! :)))
Takže mávám ručníkem (ožužlaným) a přeju nádhernou cestuuuu!
zazpívejme si
Ódu na hrudku zeleného hnusu, jíž jsem našel v podpaždí jednoho rána ... :))))))))))))))))