Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV z p o u r a
07. 07. 2007
20
57
5359
Autor
Honzyk
Brejlička a jeho brouci
Máma je z něj šílená
rve mu ruce do kabátku
Co sem to zas slyšela?
Zaskočíme na voční
brejle máš jak lupy
panebože Ty seš divnej Malý Slepý Hlúpy !
Cos to zase úče říkal
že je z toho hotová
Vo těch broucích ... proboha !!!
Mámo neřvi maj svuj domek všecko v něm je broučí
malinkatý....stoličky i televízky
I koláčky
A svítěj si loučí
Porád brouci brouci brouci
A co puzzle Počítače
Moba máš už taky, kruci !
Nebo auta
kluku blbej
jak vostatní kluci !!!
Brejlička sňal obroučky :
"Auta...jojo...to je nápad
mamko moje...muci !!!
Ale až v nich budou jezdit
jenom malý brouci !!!
Máma je z něj šílená
rve mu ruce do kabátku
Co sem to zas slyšela?
Zaskočíme na voční
brejle máš jak lupy
panebože Ty seš divnej Malý Slepý Hlúpy !
Cos to zase úče říkal
že je z toho hotová
Vo těch broucích ... proboha !!!
Mámo neřvi maj svuj domek všecko v něm je broučí
malinkatý....stoličky i televízky
I koláčky
A svítěj si loučí
Porád brouci brouci brouci
A co puzzle Počítače
Moba máš už taky, kruci !
Nebo auta
kluku blbej
jak vostatní kluci !!!
Brejlička sňal obroučky :
"Auta...jojo...to je nápad
mamko moje...muci !!!
Ale až v nich budou jezdit
jenom malý brouci !!!
57 názorů
Má ode dneška o čtenáře víc, brachu.
Jo, Jirka Hanák a Lidovky, tehdy ještě český Lidovky, ne Volkszeitung... Já s Jirkou chodil na fakultu, tedy on na novinařinu a já na knihovědu a jednou jsme jeli z koleje Pátýho května dvaadvacítkou na náměstí Krasnoarmejců a jela tam taková tetka venkovská, rozšafná, tlustá a jak tam stojím vedle Jirky, tak mi říká: "Jé to máte milýho mladšího bratříčka, ty už chodíš do školy, chlapečku?" Jirka vyvalili oči, pak mu to došlo, tou svou fistulkou zaječel: "Kuš, babo!" Co ti mám psát, ostuda náramná, museli jsme vystoupit u Národního, protože, toť se ví, lidi se baby zastali. Jirka měl taky krušný období, s mnoha dalšíma ho semlel osmašedesátej...T* tobě, i když je to spíš pro něj.
hele proc ja dostavam avi... je to secko dloiuhy, se mi to nechce cist.. stejne tam urci nebylo nic pro me.. tak bez avi. ze dik
střeva prvokova
07. 07. 2007
..no jo, ale to se este tak nebicovalo...jo, tady na Seifertce je SEX shop, a tam, bacha, prodavaj a pucujou pornace dve kamosky, co maj filosofickou fakultu...nevim proc, ale ja je znaluz driv, kdyz delaly skolu. No a jednou tam pridu, a slysim zezadu, za tema kazetama: Tendle ti padne jak ulitej...atd. No, holka a kluk, a kluk si zkousel vobojek a takovej jako neopren,m a vona ho svihala po prdeli tim bicikem, az to svistelo, no a ja jak ty holky znam, rikam, na co tu hrajete? Ale neservaly mne, a fakty, ta dvojka si koupoila ten neopren nebo co to bylo, masku a bicik za asi 1900 korun...sem dost cumel...a Fleissigova? Jezis!!!..by se jen mlsne volizla... mezi nama, dycky byla divna, jeji tata byl taxikar, mama zelinarka, a Fleissi chodila hrat do Frantovejch Lazni minigolf...!!!))))
střeva prvokova
07. 07. 2007
..tu zdrobnelinu mozecek honzykuv pamatuje jeste z hodin biologie, kdy hral si se svym nejlepsim kamosem pod lavici s celuloidovym pravitkem, dokud nekruplo, nevylitlo, a neprastilo Fleissigovou...teda do voka, no, ale malo...a ja prines poznamku domu: Uhodil Fleissigovou pravitkem do oka. Syslova.---nekecam, tak se ta pica menovala...a ten ran...!...ale bicem ne...§§§)))
...co novyho na koznim.., Bigu...? ...sem zaslech cos vo kapavce v Karlinskym tunelu...:))))))))
střeva prvokova
07. 07. 2007střeva prvokova
07. 07. 2007
Tak už se na to dívám podruhé, čtu potřetí A nemůžu si pomoct, ta, co jsem četl včera byla lepší. I když úplně jiná kategorie, líbila se mi víc. Tahle je standartní Honzykovská, či-li dobrá :)
Uvažuji, dát-li tip
Ale jo
Jinak jsem taky zvědav, jak se věci dořeší, co se vlastně děje v zákulisí.
...tak sorry,Vello, ja si tentokrat ale fakt nedelal zadny srandicky...zdravim te....treba jindy.hm..? Vis, nekery veci sou "tu"nedoreceny, myslim, a je to pro tendle server velka skoda...tak cau, zatim a mej se..
zdravi honzyk
...no Ok, chapu, Vello, stydis se mi to rict...ja jen ze teda mohli bysme nekdy pokecat a viz Umprdental- jehoi dnesni dilo zde- trosku nebe procistiti..?
....ja jsem svolen, aj ostatni byli by, treba...ta nonverbalni komuniukacka ma neco do sebe- a mezi kapackami mam nyni casu az beda...pamatujes, jak sme si rikali, ze pudem na to kafe, nebo uz ohrnujes svuj nosik, ktery brejlicky tizi, nad emeritnim redaktorem, vyhozenym ze sveho tepleho mistecka na tvrdou dlazbu mesta Zizkau...???DDDDDDDDDDD
fajn, ole... ja rad, vis, ze redaktori by meli se na poklady podivat, hele, ole, ja ti neco povim, se mozna zasmejes, jo? ja delal v lidovkach kdys, a tam byl Jirka Hanak, von je malej, ksandy, vypadal jak ma sekretarka, ale byl zastupce sefredaktora...a on mi rikal:
Frantisku, od tebe chci jen dve reportaze za mesic, a staci, jsou super...ty umis hledat lanyze jak prase,,,mazej ven a rej do zemne, hledej lanyze, hledej!!!DDDDDDDD
tak snazim se i tady a du po lanyzich :)))
diky, kosiDDDD
ole...on tu ma basnicky, ja ti posilal avi...vis...ale nejak jsem to popletl...ma nick JindraII............a diky)))
..neeeeeeeeeeeeeeech tohooooooooooooo)))...a chobotnicka se mnou tva, teda od tebe, zase na kapacce byla, cela uz se trasla tady, ze pojedeme "pa"...)))))))))
..ja ti povim, uplne sem cumel, dadik...a esi bude se ti pozdavati, ty ses takovej korektiv muj, ale fakt...posli nejaky aviza "od nej" lidem, ktery rada mas...je to silena skoda, kdyz zahrabany tak...diky, dadik:)))
jo, tak proto ta barva, martinez, ja uz si myslel, ze vyrejvas:)))))))))))))))