Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDo mojej, či inej šije
Výběr: Print
03. 06. 2001
14
0
3297
Autor
Bix
zaborím si vlasy
do brezového lístia
vtisnem sa do konárov
spočiniem
píšeš verše
tisícim ženám
ani moje básne
nečítali jedny ústa
do jej, či inej šije
keď si ma premeriaš
cítim, žaloba
na minulosť hnije
šumivé klasy trávy
v lampe pri ceste
nezáleží
keď sa prizrieš
zabáram sa do kmeňa
viniem sa ku kôre
keď odchádzam
nelúčim sa
nemám kam
Aššurballit
06. 05. 2005
Dôležitá, na ktorú som naozaj hrdá. A pod tou brezou som mala vždy také silné pocity. Ochraňuje ma. :o)
Aššurballit
06. 05. 2005
Ja mám pocit, že ten strom si obľúbil mňa :o) (trochu centralistický pohľad, ale dobre)
Aššurballit
06. 05. 2005Aššurballit
06. 05. 2005Rising_Star
03. 06. 2001"zaborím si vlasy / do brezového lístia" se mi fakt páčí. *
Eeeee... já mám pocit, že su nějak mimo... asi si pudu udělat čaj.... Ehmmm.... no néé, to je blbá krytyka... tak znova.... vlastně to není špatný, akorát mám pocit, jako by to byla úplně jiná řeč a že su nějak mimo... to už sem říkal.... asi si pudu udělat čaj..... :-)
... krásný Bixí ...
...
... čím dál lepší ...
...
... nemám co vytknout ...
*** TIP ***
Matyjustin
03. 06. 2001
.... *!!! Musím uznať, že po básnickom čreve nebudem hladkať len Nasa, aj ty môžeš vrnieť ako ten kocúr v čajovni sestrička :o)))))
keď si ma premeriaš žaloba na minulosť hnije - sme tvory odpúšťavé a za sekundu priazne znegujeme storočia pokory.
"Z tvojich básni trčí senzualita každým cólom//nevyhol by sa jej ani Marco Polo..." Ale seriózne... Druhá strofa - snaha o prirovanie k tomu druhému - je vlastne vzdorom búrky citov. Čomu napovedá aj to hľadanie úniku v náručí stromov a lístia...
T.