Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVZPOMÍNKA NA VZPOMÍNKY
26. 12. 2007
10
36
5445
Autor
pupin
Pod střechou paměti
se zahnízdily vzpomínky.
Přilétaly, štěbetaly, dotíraly, lály.
Pozorovávala jsem je z dáli,
zpod okapů svých očí.
Ale,
co když se v pláči smočí -
to jim pak ztěžknou křídla
a stěží se mi znovu vynoří!
Ne, ne,
ještě mám čas na vrásčitá příkoří,
ještě je mohu poslat
naproti zítřku -
ať urodí se přítomnosti.
Ano, ještě mám času dosti...
36 názorů
myslíš,že jsme si čas vymysleli? báseńka je filozofická,mně blízká,ale pojmu ji jen do hranic toho,že jsem baba- takto jsme si mohli ale vymyslet vše- senzualisti o tom ví svý...
Naše doba pojí svět
přesným krokem, počítáme
kdy příjde budoucnost
kotva už je zde, času stejný díl
máme každý
jsem rád, že vidím
hodiny, počítám periody jistě
když jsou pylonem
nebýt jich
nenastane pravidelně
ani žádná epocha
.................................
ve dvanáct jsem obědval
o půl čtvrté chvátám domů
dle stupnice, která je absolutní
...ale já tomu nerozumím...tak kdo teda zemřel.pan Pišta nebo pan Nebožtík...
možná mi svitlo - neznám Tvou tvorbu..takže nezemřel nikdo,uf...
Sypu si popel na hlavu ještě za žhava.Vzpoměl jsem si, že jsem nedávno napsal něco podobnýho(co se času a období týká).Tedy úmyslně pochybný názor..a nikdo se nad tím nepozastavil!
nesouhlasím,existuje dokonce vzorec pro přítomnost,nezáleží mi na tom,co bereš...tomismus také rozlišoval "věci pro sebe" a "věci pro nás" ,senzualisty nadřazovali smysly...nic není dogma..vlastně ti nerozumím..budoucnost je právě..teď i ...teď...futurum...
Subjektivní bláboly beru, pokud někdo bere v potaz, že čas a budoucnost fakticky neexistují:-)
minulost je pro současnost a současnost je pro budoucnost,jezuitíku,na ukončení dynamiky a kontinuity je vždy času dosti ...a to irelevantní není,je to zcela relevantní pro toho,kdo chce a já to chci,chaotismus je vždy relevantní,neboť je to předstupeń uspořádanosti( dle Pupina) - blbý na tom mým výše je to,že zůstalo nedešifrováno,což znamená,že je to částečně na prd,pouze subjektivní blábol...
Jak můžeš mít čas a posílat něco zítřku.I jako básnické obraty značně irelevantní chaotizmus(dle Seniora)
tys neviděla mý foto na autorský stránce? jak, nevěděla?! :oD
hele, zase sem to četla jinak: "v zimě sem tydýt" - tož sem si říkala že stačí počkat na jaro ;o)
já vim,žes nechtěla...mě jen dycky napadaj hned další asociace a možnosti...
jé,já nevěděla,že jsi ona Lisa Mona...
já jsem se dnes lekla černýho drátku venku na zemi - mslela jsem,že to slepýš - v zimě- sem tydýt,ale nelekej se zase,mluvit se mnou dá
pupin, já neopravovala tebe ale sebe... ty víš cos chtěla napsat, já se jen překoukla :o)
já leknutá vypadám takhle - jak se lekáš ty?
dadíku,moc na mě nebafej,bo se leknu
ROMANE L - TEN čas jako TA poběhlice mi přijde vtipné...já vím,že běžííííííí,no prostě na něj zkouším fígle fšeliké...
martinez - co takhle urodí se upřímnosti - narodí se upřímnost moc prvoplánový ..ale zde se muší narodit to teĎ,ta přítomnost,protože se zúročí zkušenosti minulé a nenápadně v symbióze přejdou do budoucnosti szrzeva tu PŘÍTOMNOST... sem ale zbytečně ukecaná...a učekaná
JÉÉÉ,vy jste ale fofříci,sotva jsem to mrskla na lžíci,už jste moji první jedlíci ...kuju,kuju,děkuju,mě psát děsně baví.
ALELUJÁ
napřed sem četla: ať NArodí se Upřímnost... aj tak se mi to líbilo, aj tak se mi to líbí... :o)