tak mi nějaký udrž, třeba 10 aspoň a já je pak předám dál... v sobotu zas :o)
asi je začnem dávat zákaznicím k náušnicím...:)
jo oplývám...jsou v galerii, nebo u mě...
ale pokud to někomu nevnucuju, nezájem...:)
vlastně ani nevím zda v galer někdo byl...
Kousínek je skvělá vinárna...:)
na recepci teologické fakulty si pivo neobjednáš, pišto..
Jó, Budějice.... :)) Nostalgie:)
dík Kolečku za osvěžení paměti - dadi, oplýváš eště kalendáříky? :o)
České Budějovice - místo k vyzvednutí:
recepce Teologické fakulty
je to v ulici Kněžská, čp. 8 - vedle Jihočeské filharmonie (Koncertní síň Otakara Jeremiáše)
nebo si můžete napsat mně :o)
tak - kalendáříčci pro písmáčci jsou v Brně...předpokládám že od pondělí budou v Galerii vitráží v Alfa pasáži k mání....viz výš....
jakákoliv jiná domluva na přiblížení jejich, jest možná...*
případně bych mohlo distribuovat v Českých Budějovicích
Ve Zline, hmm...
___
Je na nich autogram autorky zlateho haiku? :]
ve Zline by se pro par taky misto naslo.)
já bych se taky přimlouvalo za tu ofrankovanou obálku!
Navrhuji za nadepsanou ofrankovanou obálku :-)
Jsi prostě nejlepší! (tohle jsi taky čekal, vím)
To ve tvém případě není argument:)
"V ordinaci bych na ně mohl klientům vyznačovat termíny objednaných zákroků"
Ty si někdy i ftipnej :-))))
V ordinaci bych na ně mohl klientům vyznačovat termíny objednaných zákroků:)
Odsouhlaseno, Chvojkovice-Brod obdrží balíček )
-d-
Připojuju se k návrhu zaslání části nákladu Pištovi. Je to veliký spojovací element. Několik výtisků si od něj odeberu a budu se s nimi chlubit na autorských čteních "konkurenčního" serveru Totem. Také bych pár kousky mohl zahltit několik svých oblíbených knihkupectví - takže by posloužili i jakoby reklama.
Vitráže Alfa, prodejní galerie malá, nepřehlédne se, je to naproti Ha divadla a naproti knihkupectví Ženíšek...
přesná adresa je Poštovská ulice, Brno
Brno domluvené, budou u dadíků v pasáži Alfa )
otevřem teda v sobotu i v neděli
:)
no to mě právě docela míjí ty tvý hodiny... :o(
huvidíme....v Alfa pasáži je to ideál, každej den všední od 11 - 17
pokud by to neklaplo s dadíkama, tak my zas máme 19. srazík - to by taky šlo dyž tak - a nebo dorazí dadíci s kalendáříkama konečně taky na sraz, to by bylo ideální :o)
V Brně bych asi měla možnost předat kalendáříky lidem... v centru... v jednom obchodě - galerii...kde občas pracuju...
takže kdybys to poslal mně, jsem ochotna
V STS Chvojkovice-Brod by se jich pár sneslo:)
hmmmm, letos mám narozky v neděli, zajímavé
v červenci bude mít po přiložení na čelo chladivý účinek
:-))) s tím ježděním je asi na chvíli konec
mňoále (to mě napadlo teď) - jak se asi bude vyjímat haiku o sněhu v červenci? :-P
:-)
a uvnitř to bylo ještě hefčí
soboty mám na háku. já myslil onu blankytnost
hele
áách:)
Soboty je možné označovat v kalendáriích tučně a černou barvou, pokud jsou pracovní dny netučným řezem písma. Pokud jsou pracovní dny tučným řezem, lze soboty vyznačit třeba tučně 80% černé (šedá) anebo .... anebo jak se ti zachce. Nikde to není určeno striktně.
barevné provedení je přinejmenším inpirativní;)
Možná, ovšem tohle je dárek, dárky se neprodávaji. ) Ajo ale jsem to tam zapomněl uvést nahoře. Tedy podotýkám, zdarma.
Dobrý a promptní počin, díky!
Polovinu výtisků doporučuju doručit papouchovi, který tu republiku v průměru jednou za měsíc celou objede v Trůdynce.
Druhou polovinu pak Pištovi, u kterého zbylí Písmáci, které papouch nevyhmátne doma, budou dříve nebo později spát. :o)
to ja taky premyslel nad pismackym kalendari.. s basnirkou na kazdy mesic
urcite by se to prodalo