Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serybička v akvárku
16. 02. 2008
12
41
3682
Autor
Grainee
Právě mi umřela rybička v akvárku...
....a já u toho jedla koláč.
41 názorů
aleš-novák
03. 07. 2009
naopak u nás v kopečcích by se líp hledala větrná místa.. bo přijeď dneska na pinknic, tam tě zahrabem ;) (omluva autorce za spam, už se klidím)
No tomu říkám prvotřídní řešení, to beru. :) Ale ne tam u vás, bo to je moc daleko a taky na to zahrabávání nemam věčnost, že jo...
však jo, nebojím se rozesmát nahlas, mám na to právo.. vypuštěním díla do světa podle některých teorií básník ztrácí právo na vlastnictví =D
a hrabat nejdřív tebe?! pcháááá ! nejsem žádnej hrobnik! jenom prvotřídní zombii =))) pomůžu ti nějakou díru najít, jesi ceš.. nějakou na návětrný straně.. časem se to zasype =))
leenai: Já jsem moc línej, radši nejdřív zahrab mě a pak až sebe. :) Ale jak to Grainee myslela si netroufám hádat, to dílko je skvělé v tom, jak ho může chápat čtenář. :)
=D nemůžu si pomoct, mě to rozesmálo.. je to geniální vtip.. bojím se, že to není stejné, jako kdyby to napsal třeba pišta (=žes to asi myslela jinak).. ale .. ach.. ta ironie osudu.. nojo, my cynici se půjdem zahrabat, viď jiriku ;))
Tak to je dokonalé myšlenkové spojení... A pokračování?
Už mám novou rybičku...
...jen ty koláče už nejsou co dřív.
Taky jsme ji poslali. Děkuju za kritiku u obou dílek. Ikdyž tady tohle asi moc dílko néni.
Chudinka. Já první mrtvolku v akvárku obrečela a nechápala jsem, proč ji naši posílají potrubní poštou do moře :)*
mno já nevím. Ona mi umřela v šumperku... ooops. Ale v brně brzo umřu já z únavy.
Usmáty_autor
21. 02. 2008
Jj. Je ho táta je ohař, jenže maminka, je něco mezi jezevčíkem a nějákým ořechem. A náš Arčinek vypadá jako čistokrevnej jezevčík akorát s o něco delšíma nožkama,kratším tělem a hlavou po tatínkovi. Ale je to brouček.
Jj. Je ho táta je ohař, jenže maminka, je něco mezi jezevčíkem a nějákým ořechem. A náš Arčinek vypadá jako čistokrevnej jezevčík akorát s o něco delšíma nožkama,kratším tělem a hlavou po tatínkovi. Ale je to brouček.
myslím, že v těhlech věcech jako je smrt, ať rybičky nebo kohokoliv jinýho, nemá spravedlnost co pohledávat, tak to prostě je. a to je asi na ní to krutý...
tak psisko podrb za ušima. a jaká je to rasa? když má stejnou přezdívku, tak čekám voříška :)
Jj, vím,ale myslela jsem to tak, že člověk si z něčím láme hlavu a výjde z toho totální nesmysl a pak napíše jen to co vidí (krutou realitu- pro rybičku) a sklízí ovoce i v zimě. Co je todle za zpravedlnost? No ale jsem ráda, že se ti to líbilo.
jinak se mi běžně stává, že věci, který považuju za dobrý, nemají valnej ohlas a naopak věci, který mi nepřijdou až tak dobrý, se líbí...
když nad něčím moc dumáš, nemusí to být nutně k dobru věci. v tý kravině může být paradoxně víc, právě že máš vypnuto a najednou je to tam :)
Dík. To je stejně zvláštní, člověk si láme hlavu nad básničkama a pak napíše takovou kravinu a schytá to největší úspěch.
tahle se mi líbí hodně. smrt a banální lidská situace jako jídlo, joo :)*
Ale jo. Ona už stejně byla stará. A nechanala nám po sobě asi tak 80 stejných rybiček. Takže v pohodě. :o)