Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePapouch a skřivani
Výběr: rebecca13, Print
20. 02. 2008
23
51
6506
Autor
Honzyk
Papouch z křídel déštˇ setřepal
naklonil na stranu hlavu lesklou do růžova
A najednou
jak krásné...!
Zpěv skřivanů uslyšel
( naslouchaje jim, říká si člověk někdy , že Bůh není než obrovská pauza )
Papouch otřásl se
zaskřehotal
Ale nezpůsobil bledost milencovu
nebe nezranil
A zápasit s mrštností propasti ?
Poskočil zpátky do klece : tak spořádaně, tak lyricky, tak mile ...
... mlčel
A krček svůj k nebesům napínal tětivově
51 názorů
buenavistasocialclub
21. 02. 2008
héééééééj!!! Tys mi dal tipa??!?! A tak to teda nééé, to je od tebe sprostý!!
PÝP :>
a máš ho taky :-pppp
...to vis...dadik:)))) diky:))) i o tobe brsy napisu...prso jiuz, prso!!))) ty mas tu jen JAUJA ZATIM...))))...JA SE MEJU TED, NARYCHŮLO ZAVOLALI MI, ZE MUSIM NA SCHUZKU S TIM pOLAKEM, A bere vsechno..!!!!!! BERE VSECHZNY PPOVIDKY!!...JUAK ja jhsem rřad--))
jé já jsem sem dnes napsala že máš skvělý pozorovací talent a ono to tu néni..
až teď snad
..jezis, diky:)))....na tu rychlost vcera, a von ze úpriojede na Zizkov a zbvije me, ale pak, dneska rano, jsme se zasmali: da se, da se, da se....a vazne myslim _: ne, ze se clovek VYKECA, ale to slovo...to slovo... uz jsme si s papouchem dneska rano vyrikali : a venéoval mi taky basnicku...a jsem s ni ceolkem spokojenej.,....simry\ simry:)))))
MorriconeTheGod
21. 02. 2008sestricka.slunicko1
21. 02. 2008
...diky papouchu...!!)
))...'!.)))...chrouste, ty nevidis papouchovu reakci...?.)))ú...divny>..-..
Díky.
Díky, ó tisíceré díky, příteli!!!
Tak přenádhernou báseň si nezasloužím.
V úctě skláním se před Tvou Velikostí, Likostí i Kostí, toliko Stí!
Jsi opravdu dobrý kamarád a neskromně nás zahrnuješ svou přízní. Raději by jsi se rozdal, než abys strpěl pohled na někoho ze svých blízkých, jak strádá.
Budiž Ti za to nesčísněkráte provolána sláva a čest!
Slza dojetí z mého oka uroněná vpíjí se v okamžiku tomto mezi J, K a M (ta byla z pravého oka, ta z levého míří mezi D, F a C) a slibuji, že i ta, co půjde mezi G, H a B (stekla mi po nose, bestie) bude upřímná, vyjadřující úctu a vřelou bratrskou lásku. (Bude v ní trochu sople z toho nosu, neva..?)
Jak jen popsati to, co cítím? Ó můj deníčku, tolikráte s důvěrou otevíraný, kéž bys mohl promluviti! .. sakra, to jsem se nějak rozkecala ... No neva.
Zkrátka dík. Hlavně, že je sranda!!!
chlapi, vy se teda vyblbnete, ještě že z toho taky něco máme. Já se chechtám, že ani nebudu moct usnout... ahoj a spěte vleže
..sidko, napisu, ale to vis, ja se bal, ze mi zdechne....vypadal tak zalpostne...a tys holka kref a mleko..)))
....spi sladce, ma papousi lasko...!.)))...at zda se ti o prosu, o lupeni...haslerky nevyjimaje....vitaminky dokoupime..DDD.pa, pa...musiám zitra jit vydelavat penizky, vis??Pip, pip...:))
papouchovi jo, a me ne, jak je mesic dlouhej
ach!
ach dvakrat!
papoucha zravim velmi: ššššššššššššššššššššššššš
...a proc ? Nekolikrats mi osal, ze se ti libim, zes videl muj portret na literre.cz....nepamatujes??? o to je tedA PEKNY.. kluka nalaka na vecere, MP3 a podobny, a pak 0...styd se, papouchu..."!:)).
> ..kdyz on mi delal milostner navrhy..
tak tohle jsi přepísk
tohle je skutečně veřejná pomluva
...se smejes sam sobe..? PÍP???A jak ses sem dostal, adminku...?
Kdyz jsi zablokobvan???Poptame se: to je zneuziti pravomoci verejneho cinitele!!DDDD
..kdyz on mi delal milostner navrhy....a bylo treba ukazat mu, kam az mohu zajiot: mam dioma obsazeno....a prece jsem se ho, ja nemotora, otazal na vek : ...nene, a pise "tazi se te" a tak : to by neklapalo:DDDD
já se pouze bavím
jak může lidská blbost nabývat olbřímích rozměrů :-)))
A krček svůj k nebesům napínal tětivově
toto jest perla a při představě tětivově napjatého papoucha prskám na monitor
jinak spíš takové soukromé vyznání do památníčku, které by mělo být zveřejněno až po smrti ptáka či písáka :-))))
..on si to zaslouzi...papouch: vzdyt neni tak tezke uverit, ze lide jsou v podstate mili, hodni, vstricni....jen at se proletne, operenec..))...
doufám, že ho občas z té klece vypustíš,
aby se nadýchal svobody těch tvých slov,
unikají prostorem a nenechají se nikým a ničím ovlivnit...i ja teď tětivuji krk.-)).../*
Jo, je dobrej... ale někdy i dost nevlídnej. Jenže tady je pro mne důležitý, že ho ty vidíš takhle a protože já vždycky oceňuji, když někdo něco udělá pro jamaráda - třeba takovýto hold - to se ne-u-dr-žím a ti-pu-ji
krutibrko, ze tomu papouchovi naraz vsichni (vcetne me) tak podkurujou! nejake kouzlo asik nebo co. ale vem to nest, ma, co si zaslouzil a ty, honzyku, tip minimalne za ten krcek tetivovy. a vubec to cele je apoteoza rozvrkocenych operencu, co takhle ucinit z toho novou kategorii? :-)
Neroušek rozumí:báseň pro kamaráda.Básnický jazyk krásně hutný,žádné slovíčko nepřebývá ani není šizeno.
...nahodou, dal jsem si zalezet, aby se papousek dozvedel neco o svete!.)))))))))...porad v kleci:))) dyk to je vo zdravi:)))))))))))