jo, taky mám "svůj" ořešák..... :-)
krásný, já mám obrovskej starej ořešák před oknem-a doopravdy uklidnuje.*
Hlavně závěr je skvělej* a pravdivej...a mělo by to tak fungovat
Tohle je úplně dokonalý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tak snad můžu i stromovej klub.....
Heej, jak to, že se to líbí jen 15 lidem??? nechápu........ mně stromy dělaj to samý (dokonce i když tu energii chci :-)).
-t-
:-)))) Uz je to lepsi, zatahlo se a teplota klesla pod 20°C, jsem opet v pohode!!
ANO, obycejny strom, ktory len tak stoji a hlavne na nic nemysli.... Dakujem........**************
je to krásne a je to tak, pocit naprostého šťastia ... áno, aj ja zažívam tie chviľky, keď idem popri rieke, zdravím sa so známou lipou, alebo zakrákam na havrany... zrazu je to tu, človek chviľu lieta a kam sa to potom zase stratí... máme sa ešte veľa učiť...***
Ja jsem ted nejak mimo, dopadla na me tvrda letni deprese...!!
Katerina: Tak na to je ale úúúúplně lehká a snadná a rychlá pomoc!!! Vyjdi si do lesa nebo do parku nebo tak něco, prostě za stromama, k jednomu si sedni, ponoř se do sluníčka.. a..... vůůůůbec na NIC nemysli.... vlastně..... mysli na NIC..... a uvidíš, že to bude dobrýýýý!!!!!!! :-))))
Jojo, tak nějak to s těmi stromy je... Díky! Za sebe i za Ně.
░▒▓-_-▓▒░
«*»
***********************************************************************!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jo, je to tak......ušel jsi za dva roky pěkně daleko .:o))))))
MTMR :o)))****
Lilbeth : myslím že tam kde byl Azi už nebylo jakékoli náboženství... a jsou čtenáři kteří z tohoto dílka mají radost... proč?...jen tak...pro radost:o)!
Azí......~*~....
:-)) líbí se mi to, má to pěkně vykreslenou atmosf´éru, uplně si ten strom v parku představuju
znám... a objímám... vlastně už dlouho ne
jen tak *!
:o), Moja smutná vŕba nie je vôbec smutná, objímam ju pravidelne a tiež mi dáva.... :o)
Aha, takže východní náboženství... Na co ses to dal? Myslím, že to má význam spíš pro tebe než pro čtenáře a forma sdělnosti není zrovna vynikající. Promiň
Mne se to libi.... cim min toho clovek chce, tim vic toho dostane.... to je fakt!! tip!!
Ano.Je to tak. Jen si myslím, že to zřídlo je v tobě, ne v tom stromě. Ale všechno je vlastně propojeno. Takže tip.
cákra ani nevíš, jak já Ti rozumím ... i když tak nevypadám :-)))
vo něčom malinko jiným :
mám stromeček na balkóně a taky mám kytičky doma a před garáží
a v práci a povídám si s nima a oni mě maj rádi :-)
Jen tam stááál a koukal do polííí,byl jak krááál...představte si nalitýho Kříže z básníků jak tohle zpívá.Máš to fakt dobrý,častokrát sem se o to pokoušel,ale nikdy se mi nepovedlo dospět do toho stadia absolutního štěstí.Možná sem chtěl až moc....