Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBabiččina slza
22. 06. 2001
19
0
3944
Autor
Climaster
kam?!
kam se ztratili
že už si nehrají
nekřičí
nesmějí se
ozvěny padly
po meči
bez pomsty
v pokoře krve
z hnisavých ran
tak hlubokých
do morku kostí
zažraných
nad domy jen svítí rudá hvězda
vítězů či poražených?
němý nepoví
slova mu v ústech zkameněla
s t
vrdostí diamantůzvrácených z žaludku supa
se zbytky mršiny
a na rukávu 68
rozmazaně
nečitelně
strávené smutkem
kyselou žlučí
represí
babiččina
slza v koutku
mi to pověděla
Insuficientia
01. 02. 2003Insuficientia
01. 02. 2003Hvezda1620
03. 04. 2002
...ne ne...to byla asi jen nějakej momentální krátkodybý szkrat..:o))...jsou to jen asociace, ze kterých něco vyšlo....
jestli jsem pochopil správně, je to silný ... ale Jágr má na rukávu taky to číslo :o)
...nepřemýšlel jsem nad tím, tato čás básně je psaná asociativně...a teprve dále se rozvíjí...v "myšlenku"..klidně by to mohlo začínat tím "bez pomsty"...ale šlo mi o spád...
zajímavá báseň, zpracováním i tematicky,líbí se mi, dávám TIP a zařazuju do klubu.
Hm, propracované...
básni škodí nevyjádřený podmět na začátku první gramatické věty, v závěru je sice mírně zamlženě skoro poznat, že jde o osmašedesátníky, což není zcela jisté; na druhé straně téma básně, o generační vzdálenosti tehdejších událostí je zajímavé, oceňuji je nejvíc; z básně je cítit poučené úsilí vyhnout se otřepaným slovům a daří se to za jistou cenu viditelnosti původní inspirace, to není výtka, spíš postřeh, který může být pro autora zajímavý, ale není závažný. Jde o báseň z těch lepších.