Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedávný příběh o slepotě
Výběr: Print
12. 03. 2008
19
34
1773
Autor
martinez
x
dávná......do černého se trefilaprvní slova vprostřed městaz různých směrů jedna cestaon Samson a já Dalilajen naopak, beze zradyz černé šedá z té zas bíláon můj milý já mu miláke mně klidně lehal zády:odzadu mi spánek hlídejjak nikdy dřív nikdo jinýv dobrý obrať mých snů zlý dějzaplaš smutky, vyžeň stínybuď mi přístavem a klidems tebou budu neomylný...
slepá......trefila se do bíléhopřisleplá nespravedlnostjen trosky tam kde dříve mostžena zas bez muže svéhopo nocích s ním ve snech bylaz bílé šedá z té zas černáz černé pak zeď neprůstřelná- před ní za ní mizí síla:zaplaš smutky, vyžeň stínyjak žádná jiná nikdy dřívbyla jsi můj přístav klidnýi přesto že mě život skříp...- nikdo nejsme neomylnýa nechci nikdy být tvůj hřích.
slepá byla... dávno tomua pro něj nebylo už nikdy „domů“...x
34 názorů
Tradiční téma, na které v záplavách nekončící originality často zapomínáme.Moc pěkné...dávám typ.
Aeternitas
14. 04. 2008
moravští koníci, břehů neznáte, po markrabství rozléváte poetickým mořem do balad :) -t-
"Nespravedlnost slepá dost"?
A nebo: "Nespravedlnot tak slepá, kde dřív most byl, teď bys nepách´"...?
Pěkný víkend :-))
Marek
to místo vadí aj mně... ale jinak sem to pořešit nedokázala prostě... a dík a hezký víkend :o)
Kde je síla, je i slabost,
kde je vášeň, je i zmar,
kam se všechny mýty hrabou
na těch pár slov, byť jen pár...
Pár vždy je středem pozornosti,
zvlášť, je-li voda to a žár,
kde plamen vlnu lásky hostí
kližky, klouby, staré kosti
u cíle jsou - nikde start...
:-)) Máš to krásně rytmický, rýpnu si jen k nespravedlnosti a mostu - tam mi to úplně nesedí - ale celkové supr :-)) Marek
ale já mám aj volný - já neovlivním jak se mi to napíše... já to jen zapisuju :o)
no a cimrman... jasně :o)
a musím do práce, už nic nerozvinu včil - zatím ahoj :o)
ty nemáš rád mý volný verše?! no co nadělám... :o)
jinak plán je to dobrej teda, souhlasím :o)
a děkuju
Jarmila_Maršálová
18. 03. 2008Zelenej_Raul
16. 03. 2008sestricka.slunicko1
13. 03. 2008sestricka.slunicko1
13. 03. 2008Usmáty_autor
12. 03. 2008
úplně to vidím ve svazku "Karel Jaromír Erben: Kytice"
taková balada napsaná příjemnym jazykem, lahůdka pro klasiky i romantiky :)