Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLoučím se na léto
05. 07. 2008
1
33
4230
Autor
malinka_hvezdinka
Ahoj všem,
jenom jsem chtěla říct, že od úterý 8. 7. 2008 budu až asi do konce září pracovat na Krétě,
kde se k internetu asi jen tak lehko nedostanu, pokud ano, možná sem napíšu nějakou tu
básničku. Každopádně se chci rozloučit touto cestou se všemi milými písmáky, se kterými
to nestihnu, nebo to nebude v mých možnostech. Takže mějte se krásně a chraňte si dásně!
Bude se mi stýskat. Jo a prosím, kdo můžete, myslete na mě, nebo se aspoň pomodlete,
ať tam dostanu nějakou práci :-). Děkuju.
pac
malinka_hvezdinka
33 názorů
podezdívka
07. 07. 2008malinka_hvezdinka
06. 07. 2008
Ty to nevydržíš, najdeš tam nějakej starej comp a pod fíky nám budeš psát básně. Na práci si ani nevzpomeneš :-)
Bůh s Tebou
malinka_hvezdinka
05. 07. 2008
přeju hezký pobyt, kdybych náhodou měl cestu kolem, tak zajdu na kafe a popovídáme si o Šumperku :-)
Jsem sice teista, ale nemodlím se, protože na to Bůh není zvědavý... zato však ti bůjdu držeti několikero různých druhův palcův... a pozor na různá jedovatá semena...
malinka_hvezdinka
05. 07. 2008
Půvabná hvezdinko, užij si to tam! :))
Budu na tě tedy pořád myslet, přeješ li si to :-D
Rozhodně měj prima pobyt na Krétě (jen prosím pozor na změnu směru, ne cestou do norských zemí, Kréta se už myslím 3x stěhovala jinam!)
Díky za pozdrav! Už teď se těším na žhavé novinky:D
Měj se co nejlíp a drž se pádla! ;)
Hvězdí, tak když se budeš na Krétě na pláži nudit, prostuduj si poctivě anatomii, ať mi nenarušíš mou křehkou konzistenci:-)).
malinka_hvezdinka
05. 07. 2008malinka_hvezdinka
05. 07. 2008
měj se krásně, hvězdí.. a držím pěsti s prací..
..a piš, ať tvůj um nezakrní.. :-)
hvězdí, stopro se uvidíme:-) A prosím, určitě mi ji pořádně ubal:-D, můj ascendent v Raku mi přináší jistou zasněnoust, takže kolikrát chodím a nevidím, neslyším, jen si tak lítám v oblacích...:-)
malinka_hvezdinka
05. 07. 2008pozorovatel
05. 07. 2008malinka_hvezdinka
05. 07. 2008
Zdravím Tě a přeji krásný pobyt na Krétě, držím palce, ať najdeš zajímavou práci :-)))
malinka_hvezdinka
05. 07. 2008
Jééé, hvězdi... tož si to užij a ať máš dostatek sluníčka i penízků:-)! Měj se tam moc krásně, budu na Tebe myslet:-)! Určitě nasbíráš spoustu inspirace pro krásné básničky:-)...
malinka_hvezdinka
05. 07. 2008
Skoro závidím. Právě jsem se totiž z Kréty vrátila (Plakias) a už se mi stýská. Držím palce a věřím, že práci najdeš. Turistů je tam jako psů a místní nestíhají :-))))