Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMyšky :o)
18. 07. 2001
18
0
4155
Autor
Tynic
Kdo nemá uši
Neuslyší
Kolik myší
Ze všech skrýší
V naší chýši
Raraší si
Jedna ?
Dvě ?
Více snad ?
Slyšíš ?
Je ticho !
Asi šly už spát.
Tak zachumlej se do pelíšku
Přeskoč bdění práh
A až zavřem tuhle knížku
Přivolám sen o myškách
Nicollette
19. 07. 2004
Deeeeeeeeeekuuuuuuuuuuuujuuuuuuuuuuuuuu...(koukám, že nejsem jedinej kdo tě čte až po půl roce:-))). moooooooooooooooooooc povedená,krásná, úžasná, tisknu a až přijedete, tak ti ju alenka zarecituje!!
jo přidávám se že je to moc roytomilý..ostatně asi budeš mít vytah k dětem...nebo k mzším...ale vzjde to na stejno....:o)
Tyn: nehodlám ti to předělávat... to o čem jsme mluvil nebyly chyby, jen bych něco napsal jinak. To nebyla kritika, ale uznání.
nějak mám pocit, že bych měl něco sem napsat, ale furt mě nic nenapadá ... ale za to můžou ty bílý myšky, co tady běhají kolem... :-)
Mysicky malicke...pocujem ten sum (pred tromi dnami mi usiel potkan....dneska rano som ho nasla...podla sumu )
Merle : Když ¨něco nakousneš tak to taky dořekni ! Upravil bys to ? Kde a jak ??? JInak to jsou zbytečné udery do klávesnice :o)
A já si zase pamatuju jednu ruskou ze školy:
Tíše mýši, kot na krýše. A kaťjátka jíščo výše! :-)))
Tíše mýši, kot na krýše. A kaťjátka jíščo výše! :-)))
Jak ráda bych šla do pelíšku a nechala si zdát....
a třebaq i o myškách :))
TIP
Miroslawek
18. 07. 2001Astalavista
18. 07. 2001
původně tu bylo napsáno spousty blbostí...teď je mlčím a zasnu nad krásou, že by nakonec ta knížka pro děti přeci jen vznikla????
ši ši ši ši ši
ši ši ši si
počujem tu šuchot myší :o)
Prvá strofa ! :o))) Od druhého verša to ide plynule ako vláčik, :o) ( v prvom sa to rozbieha, :o) )
Neviem sa rozhodnúť, či nie "asi už šly spát", to mi tam akosi sedí lepšie - ale - ty vieš !
Čo to tu zase táram !! Chcem len !! Dúfam, že sa Ti to podarilo, privolať sen o myškách - idem práve spať, :o)