Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOhňostroj
05. 08. 2008
12
18
1550
Autor
Zacheus
Viděl jsem
jak se všechny oči pozvedly
jako by byly
účastníky zázraku.
Nad městem kvetl ohňostroj
a já
s hlavou skloněnou
dýchal jsem vůni
střelného prachu.
18 názorů
Obdobná asociace - slunce svítí, růže rozkvétají a my cítíme libou vůni královských květin. *t*
To není špatná báseň, snad bych pro větší expresi vypustil slůvko vůni, a napsal jen
...a já
s hlavou skloněnou
dýchal střelný prach.
Kvůli lepšímu důrazu i trochu rytmu, ale ta vůně není zas žádná překážka, má i svůj obsah, takže fajn.
tak to paudón, v tom případě jsem tě neprávem podezřívala z romantických sklonů :)
jenže já to myslim v tý básni ironicky. Jsou mnohem krásnější věci než posranej ohňostroj nad městem, kterej je navíc každej rok úplně stejnej. Takový věci ale nejsou tak hogo fogo, aby si jich všimnul každej a ještě se z nich dělala třěba propaganda starosty a tak:)
jo, bývalo bz to bylo fajn, kdyby si ohňostroje nedělal na své zahradě každej trouba třikrát do tejdne. tím se zázrakovitost zázraku poněkud degradduje. nicméně ti nechci kazit iluze :)
emoce_a_kofola
05. 08. 2008
viděno jinýma očima:-)...každej máme někdy ten pocit...a každej někdy bojujeme...
*
viděno jinýma očima:-)...každej máme někdy ten pocit...a každej někdy bojujeme...
*
to říká každý a když nás to zasaáhne, tak je všichni milujeme... aspoň občas. mně připadá, že to vyjadřuje depku uprostřed mejdanu...
...nejak mi nesedi "videl jsem, jak se vsechny oci pozvedly"...ty "oci" jeste akcentuji zrak a vsechny oci videt nemozno, zejo...spis na "citil jsem"...(dat tam dalsi smysl...pocit)....taky uz od zacatku jde vse az po moc rvny lajne...|: vyjimecnost jednoho, kterej skloni hlavu a cejti, z ceho ta "krasa" vzesla...
btw nesnasim ohnostroje a Akce....(hafo lidi a tak...): todle posli do Ciny:)))
...ale myslenka moc dobra:*
už nám ty ohnostroje trochu zebsednely-radsi se divam kdzy padaji hvezdy../**
nevím, jestli je to na hlubší kritiku... něco v tom cítím, ale myslím, že to není natolik velké... ostatně, taky se jedná o miniaturu. celkově vzato - líbí se mi, navozuje atmosféru. Takže cíl splněn.