Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFILCKY
11. 09. 2008
9
23
4069
Autor
Bíša
Přešly na mě filcky
jen jsem jej vytáhl z klícky
pomnožily se velice
od mladičké učnice
módní kadeřnice.
Člověk by snesl snad i kata
už Babička pravila:
Když svrbí
je to horší
než když se sbírá pata!
Rozkrok s ohanbím je rozškrábán do krve
nesnesitelné svědění a lechtání
že já si něco začal a to bylo poprvé.
Potom již bylo hej
ještě že byl petrolej!
Nekamenujte
a neproklínejte mě
"umělecky" a licenčně
jsem to psal v ich formě...
23 názorů
Manuamanua
27. 10. 2010
Pro FILC máme krásné české synonymum PLSŤ. A tak by se mělo místo FILCKY říkat PLSTĚNKY, ne? :)
Pro FILC máme krásné české synonymum PLSŤ. A tak by se mělo místo FILCKY říkat PLSTĚNKY, ne? :)
...je uzasna...te kdyz si treba stezuju, ze jsem nekomu ublizil a mam vycitky, rekne mi:"A to ja kdyz nekomu ublizim, ublizim mu este vic!!!"...jinak se z toho nedostanes..))
To Honzyk - Máš skvělou kámošku, dlouhovlasou krasavici :+)
To pété - ten příběh byl napsán na zadání, není můj, já se jen v recesi obětoval...
...ale jak ja smal se, kdyz Daniela mi toto vypravela: vis, ona mluvi pomalu a velmi, velmi labuznicky kouri...povedela mi klidne, povzdechla si...tipla cigaro a zvedli jsme se z travy:)))
teda Biso, zajimave tema...:D takova odvazna zpoved, a ten petrolej...to je teda sila :)
Honzyk pobavil:)
...a ja zapomne dodat, ze ta divka mela nadherne dlouhe rozpustene vlasy...a ze se na ty Ortosany uplne vrhla...otocila se, chlapek nikde:))
Díky, Honzyku! Již je to opraveno. Hanbím se...
ORTOSAN ke konci padesátých let nebyl, jen účinný
petrolej...
...sssbira pata, kdyz uz, )...a myslim, ze mame ohanbi..:)...roZskraban, no, to uz se smeju:)))...ale jo, jen se vyznej, ty kluku usata:
...prihodim historku, ktera te snad srovna: ma kamoska, opravdu nadherna holka, ktera delala v lidovkach, shanela ORTOSAN : jeji pes dostal nejaky vsi...a tady jeji vypraveni:
..."V Praze nebyl Ortossan k sehnani nikde, jela jsem na sluzebni cestu, no a zastavila v prvni prdeli, a hned do drogerie...za mnou chlapek...a porad...uz uz ozyvalo se jeho vilne mruceni, zrejme chtel se nejak "vyslovit", kdyz ja zastavila pred regalem, kde byla vyrovnana cela rada Ortosanu:a mruceni ustalo."..))