Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDesidérie
20. 04. 2009
17
38
3740
Autor
ROMYNIKA
Desidérie
bestie v beránčím kabátě
ubohá zajatá proklatě
Madonno všedních dní
světe můj nevšední
zvíře bez hnutí
co svázalo se samo
Desidérie
poživačná chlípná mrcho
učitelko prokletých básníků
koluje Ti v žilách krev divokých býků
tak pojď a polib mě andílku
38 názorů
však si myslím, že je pěkné jí sem tam odepnout řetěz a nechat rozepnout křídla :o)*
Já Ti rozumím,mám to taky.Miluju ty,co ve mě vzbudí nějakej pocit.jen se směju té tvojí tmavé šťávě;-)Zkus Kukačky;-)
tak tahle je luxusní, trocha dekadence nikdy neuškodí, ale musí pro ni být vypěstován cit tip*
pozorovatel
12. 05. 2009
Jsem hrozně ráda,že se ti to líbí a zároveň jsem ráda,že jsem do toho schovala něco,co tam vůbec není:-)
Tohle je super!!
Má to šťávu, temnou, neprůhlednou hladinu popadanou žlutorudým javorovým listím, ještě je z toho cejtit pot po milování...
T.+O. ;), a avízko Í.
vůbec to nejni mytologická postava,jen moje.A to jméno?Má pro mě zvláštní význam.díky pánové
Drayer Baba
22. 04. 2009
Milá Milli.Tak jsem si přečetla pár tvých básní a decela mě pobavilo,že tvé básně jsou vlastně o tom samém všechny.Takže pro mě to samé,jako pro tebe.Nic mi tvoje básně neříkají.Díky za zastavení.
Aja, asi jsem si spletla autora.. :-) No neva...- podle avi jsem myslela, že je to od daplera- takže to řeknu takhle: daplerovský..., nicméně nic zvláštního v ní nevidim. (necítim)
Básníků/býků se mi tam vůbec nelíbí.. a i jinak...- pro mě nějak.. nic zvláštního- nic uchvacujícího, jen poskládaný slova z motivů, který se u Tebe dost často opakujou, co si vybavuju.