Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTaj Mahal
02. 05. 2009
24
34
3132
Autor
mořský koník
34 názorů
mořský koník
05. 05. 2009
jsme ho kdysi skládali jako puzzle .. docela zabíračka
až se mi skoro zprotivil .. :-)
jejdavilda
03. 05. 2009mořský koník
03. 05. 2009
aha, tu první část jsem předtím nepochopil. tak uvidíme příště, snad si vzpomenu ;)
mořský koník
03. 05. 2009
mně je jedno, kde jsi komu objasňovala, co je Taj Mahal, jde o to, že někdo chválí báseň, u které ani netuší, čeho by se mohla týkat. a jestli ti přijde, že nemám co říct, můžeme tuhle debatu klidně opustit.
mořský koník
03. 05. 2009
nechápu, proč znovu vysvětluješ že má každý jiný vkus a že chceš psát podle svého. je to obhajoba přede mnou, před dalšími čtenáři, nebo pro sebe samu?
mně jde o to, že nemá cenu snažit se autorovi o jeho básni něco říct, když ji sám od začátku nebere vážně a kdykoliv pak může říct: "ale mně přece nejde vo žádný to umění, to je enem pro radost".
tyvole, s prominutím, tobě vadí, když místo nicneříkajícího "líbí/nelíbí" napíšu, že se v téhle kategorii můžu těžko vyjadřovat, ale nevadí ti, když se to nějaké haně kupčíkové sice strašně líbí (jako asi všechno), ale neví, co je to Taj Mahal... tak k čemu tu pak jsme?
ále, já vim, je to marný. jen jsem si chtěl přečíst, co se 2. května urodilo.
mořský koník
03. 05. 2009
Láska je neměřitelná, a někdy je jí i Taj Mahal malý! Díky za další krásnou báseň, pro naši i Tvou radost a obrázky také potěšily! *D.
díky za avízo, vildo, to jsem potřeboval vědět. ne, vážně, jsem rád, že máš tu slušnost posílat avíza. i když je to třeba při dovolávání se zastání u jiných.
jejdavilda
03. 05. 2009
nojo, pro radost... já tuhle kategorii snad přestanu číst, k tomu se přece nedá nic napsat.
Květoň Zahájský
02. 05. 2009
Hana Kupčíková - Taj Mahal je hrobka, kterou dal postavit pro svou předčasně zesnulou a velmi milovanou manželku Mumtáz Mahal její žalem ztrápený manžel Šádžáhán.
tady se dočteš víc:
http://cs.wikipedia.org/wiki/T%C3%A1d%C5%BE_Mahal
mořský koník
02. 05. 2009
Jestli je tam fakt modrošedo, tak jo. Já pořád vidím Dianu Windsorovou, jak na fotce v popředí sedí schlíplá sama na lavičce a vzadu Taj Mahal v celé své kráse. To měla před rozvodem...
t*
hana kupčíková
02. 05. 2009chci_slyšet_tvoje_ticho
02. 05. 2009mořský koník
02. 05. 2009
Příběh o Tádžmahalu, o Šáhdžahánově vládě a o jeho vztahu s Mumtáz Mahal. Odpočinková věc.