Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalboro Classic Video
Výběr: G_B_Show
17. 06. 2009
13
31
4168
Autor
pozorovatel
31 názorů
pozorovatel
04. 03. 2011pozorovatel
18. 06. 2009vindal drámo
18. 06. 2009pozorovatel
17. 06. 2009
nene, hlas dobrej a dobrej nápad, se mi líbí jak to neni nic složitýho a na konci z toho tak přirozeně vyplyne celkem silnej závěr, skvely:)
pozorovatel
17. 06. 2009
to tátovo "Hm"
a pak když mluvíš o kamarádech, kterým budeš lhát. někde na konci ti vypadlo ř. Jinak, jestli to budeš třeba ještě namlouvat, bych klidně ještě protáhl některý ty pauzy mezi větama. A taky ještě o něco víc držet ten pomalej, unylej tón konverzace. Perfektně tam sedí.
pozorovatel
17. 06. 2009
Umíš v tý jednoduchosti najít velký kouzlo. Ta famu ti pude o moc snáz než mě:)
Vážně mě to i docela dojalo. Až na dva okamžiky to bylo i perfektně přečtený. Všechny ty pauzy a tak. Super.
pozorovatel
17. 06. 2009
no oká..
..ale furt si myslím, že by ona spolupráce měla být víc vidět na písmáku a ne až na něco kliknu.
..každopádně určo plus, mno.
(šak je to jen můj názor, já mám většinou názory blbý..;-) )
:-)
pozorovatel
17. 06. 2009pozorovatel
17. 06. 2009
no jakože propojení by mohlo bý tážně větší, když je to spolupráce s písmákem, ne že tu bude furt nějaká upoutávka na ekafe, mno.
Svým způsobem se nabízí otázka, kdybych chtěl navázat na Rabbovo rýpnutí, proč není časopis implementován do kódu Písmáka, repsketive, když už jste sehnali tak dobrého programátora, proč není zainteresován na Písmáku, ale na nějaké externí práci. Proč to jsou prostě dvě oddělné věci, když je to od začátku prezentováno jako akce Písmáka. Ale možná se pletu. Možná to tak prezentováno nebylo.
starost o písmák? jsem asi už jako písmácky dospěl.. nebo zesenilnil.. je to podle tebe snad špatně?
..s youtube tadyk taky nesouhlasím.. když někdo uvede třeba hudební klip jako dílo.. atd.
..ale pokud to máš pořešeno s dasslerem, není problémm, mno.
a co ta úprava webu?
punde to video?
pozorovatel
17. 06. 2009
a na ekafe je taky občas (jako tady asi cca 5krát týdně) reklama na písmák? :-)