Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePosaď se mi na klín
14. 08. 2009
22
31
2362
Autor
Štěpota
Posaď se mi na klín
Jednou, až se staneš ženou
Malá nizozemská Jacquelin
Dávno neznáš moje jméno
A že láska není němá
Chtěl bych šeptat do tvých uší
Věty na jediné téma
Jak ti to neskutečně sluší
Jenže já nejsem ten pravý
Kdo by seděl do tvých plánů
Budeš raději plést hlavy
Stovkám bludných holanďanů
31 názorů
vločkatančíjazz
28. 08. 2013:)
Tomu neporučím. Jak dlouho ještě budeš v tom špitále, ať vím, jestli se mám fakt snažit, nebo jestli už tu nudu vydržíš?
Marcela.K.
17. 11. 2009
Dal jsem ji pryč a zase ji tam vrátil, ona tam je hezká. Všechny další čárky by byly na koncích řádků a když tam mám ta velká písmena, tak by to bylo divné, ne? Zkrátka to nechám tak a basta. :o)))
Marcela.K.
17. 11. 2009
Plnou. Jo, ještě na to budu hodinu čumět a pak asi smažu tu jedinou čárku, co tam je. Pěkně jsi mi ji zhnusila (tu čárku samozřejmě). A rytmus fakt nechám tak. :o) Ještě jednou díky za kritiku i za návštěvu.
Marcela.K.
17. 11. 2009
To je vlastně písnička, takže co Ti rytmicky nesedí, patří před taktovou čáru (jako předjímající synkopa). Velkým písmenem začínám řádek, aby v SMSce bylo jasné, kde začíná. No a interpunkce... co to je? :o)
Ber to tak, že mám něco jako svůj styl. V každém případě děkuji za kritiku a sorry, že mi to tak kecá, koupil jsem si dneska flašku.
Marcela.K.
16. 11. 2009
No vidíš a někdo tomu říká "klišé". A beztak to je, ale když se to snažíš psát s nadhledem, tak by to z toho mělo smrdět (když cituješ třeba starého mořského vlka, tak se "klišé" nevyhneš). Jo, díky.
PS: Pohodové dny, ty Ti taky přeji.
příště zkus : Jij ziet er prachtig uit zeg, wat een mooie vrouw ben jij! s českým přízvukem a žádná Holanďanka neodolá...
zblblýptáček
13. 09. 2009
Hezké, TIP... možná bych jenom malinko poopravil rytmus, (jenom můj názor) asi tak nějak:
A že láska není němá
Chtěl bych šeptat do tvých uší,
věty na jediné téma
- neskutečně ti to sluší...
Já tam to "neznáš" opravdu musím nechat, protože jedině tak vyjádřím přesně to, co chci. Díky za tip, je-li od Tebe. :o)
+ Závěr povedený, prostřední strofa miloučká
- oč to má pravidelnější rytmus, o to víc mě ruší "Jak ti to neskutečně sluší", "Dávno NEZNÁŠ moje jméno" se sice dá významově strávit, ale taky bych se přimlouval za futurum.
Arnika sežehlá
15. 08. 2009
Pro VT Marvina: Zapoměla na Tebe dříve, než dospěla. :o) Díky za tip.
Pro Marlav: Taky díky.