Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní láska
01. 10. 2009
22
44
3937
Autor
koloušek
Byl jsi tak mladý,
když se to stalo
a něco tady
život ti vzalo.
Také já byla
v té době mladá,
o nás dvou snila,
měla tě ráda.
I po tom čase
patříme k sobě,
já žiju - zdá se
a ty jsi v hrobě.
"Děkuji za bolest",
řekl by Kryl.
Bůh tvořil ratolest,
jinak bys žil.
44 názorů
Vampirelord
24. 08. 2012
prve lasky nas zasiahnu najviac...cisty cit, ktory sa prebudza, vsetky tie nadherne sny s otvorenymi ocami, pocas dna i pred spanim... zbadat ho, byt stastna a chviet sa dojatim...tak malo stacilo, aby mal clovek nadherny den...
Děkuji, Hani. Byla to taková dětská platonická láska. zemřel v 19 na rakovinu. Ještě mám jeho fotku, hodně mě to ovlivnilo. Nedokázala jsem se už potom nějak moc bavit jako ostatní.
Stařec_007
17. 02. 2011
Jé, tady jsi také už byla. Bereš to poctivě. Já mám nejradši ze svých dvě. Moje vánoce a Chtěla bych. Ty jsem nejvíc prožívala.
No, ne, to se mi ještě nestalo. A dokonce od tak mladého pána. To mě moc těší.
To mě těší, když budeš mít náladu i na vázané, protože já jinak nenapíšu nic.
je to hezky napsané a přeji Ti, aby si brzy napsala básničku o nějaké nové lásce....*
První láska je vždy nezapomenutelná, ale tahle nějak špatně dopadla.
Ale je to pěkně zpracováno, to musím uznat. (t)
DĚKUJI. Větvička to nebyla,to bych taky přežila.Ale mohl dělat v té chvíli něco užitečnějšího.
Pěkné, koloušku. Pokračuj. Na povzbuzení dávám tip.
Jestli dobře rozumím verši "Bůh tvořil ratolest, jinak bys žil", tak tvého milého šlehla větvička tak nešťastně, že na následky tohoto zranění zemřel?