Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOjíněný sen
22. 11. 2009
33
38
5533
Autor
Oldjerry
38 názorů
tuším, že už tu jednou byla
jen čistě modrá na bílé
sněhem se tiše vrací víla
posnídat verše zdařilé
Megahitko - to je radost autora, má-li poměrně stálé čtenáře - vítej a vydrž (prosím)
rozhlížím se, seč mi bulvy stačí :o) jsem tvá stálá čtenářka(teda poslední dobou lehce příležitostná), ale vždycky se na tvoje dílka těším :o)
měsíc jsem tu nebyl - sorry : sašo, dík, s těmi barvami jsem to skutečně nedotáhl...
megahit - vítej, klidně se ještě rozhlédni - ono to všechno není zlato, ale najdeš jistě jablka a kytky...
Hezke, Jerry. Jen by asi chtelo rozdelit obrázek od textu, nebo nejak text více zvýraznit (jina barvicka?).
Zdravim v barvach podzimny tmy, zdravim v desti a po duhovem dni. :-)
A.H. a Šebíčku - dík, jsem spokojen, že se mi podařilo vás zaujmout....
Sebastiana
24. 11. 2009Impertinentně infantilní Empatický vůl
23. 11. 2009Johann Wolfgang Mária Amadovič
23. 11. 2009Johann Wolfgang Mária Amadovič
23. 11. 2009
maceško, Zboro, Janino, sluníčková sestřiško - děkuji za návštěvu a čtení...
sestricka.slunicko1
23. 11. 2009
jejda - tady je ještě větší slepec, než jsem já.... no, ale díky, že ses podíval aspoň na obrázek...
Vždyť to není problém : podržíš Ctrl a zatočíš kolečkem na myši - a máš to přes celý monitor...
mně se to líbí i s tím obrázkem, ten tomu dodává, dle mne, tu správnou atmosféru ... T***
jejdavilda
23. 11. 2009
Fotka je v originále poněkud sytější a více kontrastní, ale to by tam to písmo nebylo vidět vůbec.... to si ještě něco vyslechnu od fotografa...
Za tu poločtivost se omlouvám, však já též patřím mezi sleponě. Šel jsem tedy slepě za svou představou (:-D Děkuji, že jste navzdory....
moc krásné*
podklad mě ani tak neruší, spíš se mi hůř čte zvolený druh písma
krása
;) pro eleganci se musí něco vydržet!
A tak nerepcime, že sa to dá čítať ťažko :)
blboun nejapný
22. 11. 2009
Mých 5 dioptrií mi to čtení pěkně zavařilo, ale nakonec jsem to přeslabikovala... pěkná je, to jo, ale nic pro brejlovce :o) *t
Bohužel si taky přisadím - ten podklad mě při čtení strašně ruší.
(ojíněná nebo olíněná?!
Mušim se připojit k předfrfňálkům ohledně toho podkladu, ovšem jináč opravdu hezký - hlavně druhá strofa. *