Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebřečťan
03. 01. 2010
21
35
557
Autor
Můra73
jako břečťan
srůstám s každou zdí
při které se usadím
a nemohu se odtrhnout
těch pout nikdo nezbaví mě
po každém pokusu
kořenů drobných
upnutých v té stěně
stejně zbývá nespočetně
35 názorů
zdají se být pevné a neoblomné a když už myslí, že všechny ztratily se, přeci jen, oběví se nové... nestačí najít předmět nejostřejší a bezhlavě sekat... najít správný jed.. i to není ta volba... snad jen lék... a tím je prázdnota. nikdo a nic neumírá.. ani zvenku či zevnitř... neumře.. jen odsunout do nevědomí... osvobozující prádnota a svoboda!
Já jsem spíš na ty zdi, starší kusy břečťanu už všechna odvinutí špatně snáší.
Taky jsem znal jednu, co se ke mně vinula jak břečťan, a když se odvinula, byl jsem o sto litrů chudší.
Hnijící_mrtvola
03. 01. 2010
mám se ráda v přirozeném stavu.
Manžel mi jednou opařil záda, zůstala tam lehce vařená ťupka... jen malinká, v té dost účinných jedovatých látek nebude... potřebuješ se zbavit tchyně?
Hnijící_mrtvola
03. 01. 2010
výluh z ponožek a tak....
Doporučuji převařit, ale pak to zas bude jen slabý odvar.
Hnijící_mrtvola
03. 01. 2010Hnijící_mrtvola
03. 01. 2010
jo, tohle je dobrý, má to pěkný nápad a solidní formu, žádný zbytečný patetický žvásty navíc...