Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStřepy přinášejí
26. 02. 2010
40
41
5103
Autor
Oldjerry
Budík mi trhá sen motivem z Carmen
a horký čaj se slivovicí
Po ránu
oči na půl žerdi
Sklenka mi vypadla z ruky
Střepy se rozletěly do vůně švestek
a ve slunci
přes záclony cezeném
zazářily jak kapky rosy
na karafiátech pod okny
Slunce růžím marnotratně hodilo
snopy paprsků
a vůní květů přebilo
švestky i čaj
střepy pryč a vůně zůstávají
dneska budu mít
štěstí
41 názorů
schovej si střípek pro štěstí, ať příště nemusíš plýtvat všelékem... */ jo a blbouna lze oslovovat i "dodo", slyší na to dobře :-))
BN - mně se to blboune nechce psát - je to příliš pejorativní i když sis to vybral sám. Díky
blboun nejapný
10. 03. 2010Sebastiana
03. 03. 2010
Sebastiana - vedlejší účinky to má, moje milá, budeš z toho mít třeskutě dobrou náladu!!! :o)))
Šebíku - ale dej si tam ten med, skutečně je to tak původně myšleno... ahoj a vydrž!
sveřep - děkan
Sebastiana
02. 03. 2010
ebíku - ale dej si tam ten med, skutečně je to tak původně myšleno... ahoj a pozdrav se!
Sebastiana
01. 03. 2010sestricka.slunicko1
28. 02. 2010Impertinentně infantilní Empatický vůl
26. 02. 2010
To s tím máslem sem psala Sebastiana, Jarýsku! :o))) Jo, a tygří mlíko znám, super na pořádné vypocení z virozy...
Jako většina dějů v životě je i tento jednoduchý: rozlití slivovice jsem považoval za natolik smutné, že jsem sám sebe potřeboval přesvědčit, že ta smůla má i svou světlou stránku. Až do půl deváté to štěstí mám : zatím jsem si nezlomil nohu.
Děkuji všem za názory se kterými nehodlám polemizovat. Zastavím se jen u Toscany.- svařené mléko s rumem a cukrem je dobré na nachlazení lehčího typu. Jmenuje se to medvědí mlíko - ale tu verzi s máslem neznám, ale nemuší to bejt špatný :-)
Sebastiana
26. 02. 2010
Diana - ten náhrobek jsem viděla taky. Možná ta kolegova věta byla předzvěstí citátu na náhrobku onoho zesnulého... :o)))
Tosca - Ale!!! Viděla jsem fotku náhrobku, kde bylo vytesáno: "Lépší s Parkinsonem panáka vybryndat, než s Alzheimerem zapomenout vypít".
:-))))***
jejdavilda
26. 02. 2010
Super barvy - cítím se po přečtení kdesi na pomezí května a června. Jen to plynutí je nějaké kostrbaté. Dokážu si vychutnat obsah básně, ale formu moc ne. Opakují se slova.
Květoň Zahájský
26. 02. 2010Divine_Bitch
26. 02. 2010
Jo, a k té slivovici měl můj byvší kolega, pán v letech, jedno dobré rčení:
"Než vycvrndat, lepší nohu zlomit, protože noha sroste, ale co se vycvrndá, to už nikdo nikdy nevylíže." :o))))
Slunce růžím marnotratně hodilo
snopy paprsků
tohle se mi strašně líbí*
Po ránu oči na půl žerdi
Střepy se rozletěly do vůně švestek
T!
Oldjerry pro mě je štěstí tohle číst