Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesluneční pohlazení
Výběr: kafka, Havranek
31. 10. 2001
34
2
4708
Autor
alina
Začínáš se mi zlatit, moje milá,
se sluncem hraješ si na zrcátka
a koketuješ s podzimem
Listovím šumíš, konejšivá,
tóny si ladíš s kosím trylkem
a zpíváš všemi barvami
Zlaťáky rozhazuješ, marnotratná,
po větru babí léta posíláš
a voníš sladkým usínáním
2 názory
muchotravka_zelena
06. 03. 2007
stromy já rád... a tohle je vyvedené...
Petu, ty seš lípa? (ale viš, že možná trošku jo)
díky havránku..... potěšil jsi... Tahle básnička je pro mě hodně moc osobně důležitá
Krásná, hodně se mi líbí vždy první řádky slok, ale celkově je taky skvělá*
taky se podepisuju pod Volfí sluníčko :)) a asi začnu mít trochu ráda podzim :-)*
nojo,...já se ho taky dloooouho učila mít ráda ..........a pak najednou.........to ONO TAK NĚJAK SAMO........../aneb, jak říká naše jedna společná velmi dobrá přítelkyně :o)))- ...náhoda neexistuje :o)))/..........když ono je za touhle báfnifkou etě spousta jinejch věcí, který mě k tomu přivedly, vísh :)))))
Drownedgod
11. 11. 2002Pomerančová
01. 11. 2002
Jee, jsi mi tím strašně blízká:o) Asi bych Tě chtěl i znát... Neznám moc lidí, který by psali stromu;-) Líbí se mi to, ale nepůjdu se stádem& TiP ... No dobrá, tak teda dám.;-))
JRR: ale ono je to jinak :o))) ... já sice píšu stromu, ale ve své vnitřní podstatě je to tak, že mi to spíš diktuje lípa sama...nebo mi do toho alespoň děsně mele :o))...a někdy se umí i smát :o)))
Akikoo ;o)...ahá, a tek křížek je červenej, že se moc opálil od toho sluníčka, že jó!...no jo, ale já nejsem malej princ, já nechci beránka v bedničce :o))
Alinko správně, nedej se! Kdyby se nemělo bojovat za Slunce, tak už za nic :o)
Falčííí :o))......no, koukám, při Tvém ponocování na Tě svítí spíš měsíček :o))
A kdybys věděla, jakou fůru sluníček já si dneska přinesla v baťůžku z knižního veletrhu :o))....a teď mi tu všéééchny svítěj...a nechtěj mě, potvůrky, pustit spát :o).....jsou to takový ty sluníčka sluníčkovatý, co maluje Honza Volf - jestli tušíš jak vypadaj...... :o)))
chm, řekněmě, že je to sluníčko schované za červeným křížkem ;o))))))))
m.
Vidíš,a já jsem se vždycky hrabal podzimem v takovém tom nostalgicko-sentimentální duchu....
Takže díky,že jsi mi ukázala,že existuje i ten krásně probarvený a voňavý.....
Začínám mít pocit, že na těchhle amatérských stránkách nemáš co dělat. Za tohle by se nemusel stydět ani... sakra, teď mě nikdo nenapadá. :o)
Tip.
Ijáček: hmmmm.....tak to teda musíš i číst tady mnohé jiné.....kam já se hrabu na různé zdejší Mistry :o)
Ale každopádně děkuju za poklonu :o)))
BTW: ....Ale já za to vlastně nemůžu! Tuhle mi vpodstatě ta lípa nadiktovala sama :o))...však jí dobře znáš :o))
Je to voňavý, milý, příjemný, i pana Skácela tam cítím ...Určitě ti taky pomáhal vnímat poezii, je to nádherný pocit, když se podaří nalézt báseň, viď? Díky za tvoji kritiku, myslím, že ti nemusím vysvětlovat, proč jsem psala janu Skácelovi, je to o něčem trochu jiném.
Neumím obrázky, tak musím napsat, že tipuju.
kam se na Tebe hrabe Thákur!!!! Děkuju moc, Ty víš proč, vážně pomohla, krásné, jsi šikofná.... jsem asi zmlsaný na poesii s vysoustruženou formou, moc dobré, chfálíme
m.
(a děkuju, vážne mocmocmocmoc)
:o)).... kdepak ta lípa stojí (smím-li se ptáti)?
....pěkně žlutošustivá podzimní ...
típ
Konejsive s kosim trylkem
se vzpominkou, za motylkem
pro tvoji i moji lipu
posilam ti..haldu TIPU..)