Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
No abych neznala Soldier Of Fortune!!! (Postupně si to na youtube poslechnu všechno - a máš pravdu, ty vlasy mají opravdu jak pudlíci, skoro jsem zaváhala, jestli chlapci nebudou od teplých pramenů, hihi). Taky se měj!
... navíc jsi nevybrala ty úplně nejlepší věci (tyhle dvě jsou z období 1987 - 1990, kdy "jel " tzv. hair metal a tady vapdají jak pudlíci.
Pokud budeš mít někdy chuť tak zpěváka Coverdala s Deep Purple (všechno na youtube) hledej pod heslem Deep Purple - Burn (to je naprosto neksutečná skladba !) nebo Deep Purple - Mistreated.
Od WHITESNAKE mám nejradši asi milión skladeb, ale namátkou ty super dobré: Fool For Your Loving, Would I Lie To You, Slow N´Easy, Ain´t No Love, Ready An´Willing, Judgment Day a stovky dalších.
Jo, Tosc, znáš od Jirky Schelingera hit Šípková Růženka tak tu v originále zpívá právě David Coverdale s Deep Purple pod názvem Soldier Of Fortune. Měj se !
Úžasnej hlas!!! Deep Purple mám taky ráda, ale můj problém je v tom, že u 99% kapel neznám jejich členy jménem, ani nevím, kam se po rozpadu kapely kdo poděl... Každopádně Whitesnake je moje krevní skupina, k té se fakt budu vracet.
Toscano díky - nevím který jsi ročník - ale já celý život miluju DEEP PURPLE, no a jejich zpěvák ( a můj nejoblíbenější vokalista všech dob!!!) DAVID COVERDALE založil WHITESNAKE po odchodu z Deep Purple v roce 1976. Díky. To je HLASSS co ?
rdím se až na zadní Indii, ale musím přiznat, že skupina Whitesnake mě nějak minula - prostě jsem o její existenci neměla ani tušení. Díky místní diskusi jsem si ji našla na "tvétrubce", a herdek, je to setsakra dobrá muzika, prostě cosi jako láska na první poslech. Takže díky za osvětu, k téhle muzice se budu vždycky ráda vracet.
chi
vím, že je to od věci
ááááááááále
nemám ráda telecí
raději kus flákoty
....když je a či snad zbude
nadmíru však jasná zpráva
z telete, že jednou kráva
přeci jenom bude
To bych polemizoval, protože z tebe mluví jen hřejivý pocit, že big DC spolupracoval s pejdžákem, ale prostě to byla skvělá deska. Na tohle téma (byť jsem ho otevřel) se se mnou příliš diškutýrovat nedá, Kv, já totiž nikdy neslyšel DC zpívat špatně.
Apropóza: víš, že existuje pirátské buklet DVD z jejich jediného /japonskéhoú turné? Tam David famózně střihá i takové Percyho výsostné vokálkousky jako třeba Rock´n´roll, Black Dog nebo Achilles Last Stand ! Zdravím
Z Compostelly do etéru
zprávy se jen valí
že telata z Tel Avivu
moc si pochutnaly
na kompostu na mou věru
a teď vyhlížejí Stellu
neboť jev je známý
po jídle se dobře spinká
ať jde nastlat slámy... :-))
ale jo, je tam hodně dobrých míst...
v Compostelle
Stella stele...
ale třeba "dřív než tele zavřete-li" smysl nedává, je to tam jen kvůli rýmu. To se ale u takovéhle ptákoviny dá odpustit :o)