Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrátká nebezpečná imprese, jak ji autor zaznamenal a přežil
08. 11. 2001
22
1
5627
Autor
clovrdik
bleděmodrá imprese v rámu
barvy
jasná žluť
oprašuje dávno zavrhnuté
teorie existence
dvou typových řad rezonancí
a když se k tomu člověk opije,
je dost těžký najít hranici
mezi přípustnou mírou zatížení a
neskonalým průserem
v pokloně panu Kesonovi následné
dekomprese radosti,
že fakt teda jo,
když se tohle ustojí
bez ztráty žaludečních šťáv
při dlouhotrvajícím upřeném pohledu
do očí
ráno před zrcadlem
1 názor
"je dost těžký najít hranici
mezi přípustnou mírou zatížení a
neskonalým průserem"
super
tip
milá Lukri - tak o rozpolcenosti to není, ale je to přesně o tom, že jsem něco mohl provést :-)) v tomto ohledu jsi to pochopila dobře :-)
tak nějak mezi řádky asi bylo, že si něco provedl nebo možná si mohl provést... už se do toho motám.. :-)
¨jinak znám rozpolcenou osobnost - před zrcadlem,kde se ti odráží někdo jiný než jsi ty...
(nevím jestli jsem tvou básničku pochopila)... ale i tak.. se mi líbila.. *tip
tak nějak mezi řádky asi bylo, že si něco provedl nebo možná si mohl provést... už se do toho motám.. :-)
¨jinak znám rozpolcenou osobnost - před zrcadlem,kde se ti odráží někdo jiný než jsi ty...
(nevím jestli jsem tvou básničku pochopila)... ale i tak.. se mi líbila.. *tip
Drownedgod
16. 12. 2002Petr_Palkowski
19. 03. 2002
Tak tohle je fakt skvělý.Vystihuje to můj oblíbený genre, kterej sama ale neumim,proto pisu o sexu ve vaně.Fakt dobrý.
Gwen, díky za kritiku :-) jsem rád, že se Ti ta básnička líbí :-)). Mně celkem taky, tak je fajn, že nejsem sám :-)
Opet na me trochu slozitejsi lec postradam v tom ten tvuj autorsky naboj, kterym vetsina tvych del mluvi...
trošku srovnávám s tím, co jsi napsal tak před rokem a víc a je tady dost znatelný posun někam jinam,...; možná se teď tvá díla mnohem víc zařazují do klubu O hnusu..., ale myslím, že se stejně lepšíš...; psal jsi víc melodicky a tvé texty měly nádech kytarovýho sóla, teď je to možná hlubší, možná víc drsný, ale ty se mi stále jevíš spíš jako ten zamilovanej člověk s kytarou v podpaží, než člověk co "přijde domů, otevře si pívo a napíše báseň"...
Kangi, ale tahle báseň je o tom zamilování a o tom, že i v situaci, kdy by člověk mohl cokoliv, neudělá nic, protože je zamilovanej a férovej a ne podrazák :-)))) tahle báseň není o alkoholu, ale o věrnosti :-)
...já také myslela že poalkoholová ...tedy ne??
musel jsi být něčím hodně natlakován...když to bylo na dekompresní komoru smíchu, alkoholu...
Semipalakva
11. 11. 2001
já to teda vůbec nechápu a budu rád za vysvětlení ... nebrání mi to ale v dojmu, který se dá nazvat .. jo myslím, že dojmem:-)) .. teda jako dobrým dojmem:-))) ... tip!! ...
Budeš mě bít, když budeš první koho vyberu do klubu?.-))
Astalavista
08. 11. 2001Semipalakva
08. 11. 2001
to zirani do zrcadla taky nejak znam. A ta radost, kdyz to ustojis ... ta bzsnicka je na tipek
ses nam nejak rozepsal :o)) dalsi alkoholova imprese?ale tentokrat ne z ty samy hospody??
pekny je to...takovy...atmosfericky :o)) a konec me prekvapil, ale kdyz jsem to cet napodruhy tak uz mi jasne vyplynul :o))
*!