..děkuji ti ..orbitalku..))
celá báseň pěkně plyne. moc hezká, poslední dvě sloky to krásně uzavírají *
* Kouzelnou mocí slov lze přenést sebe i jiné kamkoli chceme a být tím, čím a kýmkoli být chceme, zůstaneme-li pravdiví. Ani jedno není snadné, vládnout mocí slova a současně zůstat pravdivý se zdá být nemožné, ale občas máme možnost vidět, že to jde :)
Tohle je opravdová krása.*
--děkuji ti..můj milý...)
..v tom případě..jsou to ta nejkrásnější slova..:)
nemám slov. Opravdu krásné verše ... T***
Krásná... Všechny tvé :Byla jsem!!!
..moc ti dekuji Elleanor..:)
hrozí nebezpečí monumentálnosti,ale ta sluší každé řece ba i potůčku*
..na moorgaana se nevykašlu..Stratoriáne..ani náhodou!
..proč bych měla..je skvělý a líbí se mi..:)
..děkuji za krikuji za kritiku a tip..:))
..nj..máš pravdu..děkuji ti jsi hodný..:))
ano to hnede je orobinec.. rakos je velka trava..casto se to plete..nic nemen, nech to tak, a nebo az budes mit nekdy napad tak ta zmena prijde sama..
..šmánkote..nevím co je orobinec...)))
..pokud myslíš ty hnědé..tak jsem se domnívala..že je to rákos..nemám to změnit v textu?
..ovšem orobinec se mi moc nelíbí..:)
..latu..no vida..to je pro mně novinka..)))
..mezery ve vzdělání...))
ale joo .. basnicky muze, jinak ma latu a ta je palicim daleko vzdalena..
--s těma prasátkama jsem si právě nebyla vůbec jistá..proč by rákos nemohl mít palice?..beru to jako novotvar..rákosový...)))
skladba a plynulost textu v jeho obsahovosti je celkem dobra.. az na to , ze rakos nema palice, ledaze bys to chtela basnicky vygradovat a ve slove prasatcich si nejsem jisty, zda by tam nemelo byt prasatkach!...i v poezii je nutne, aby se blizil verohodnosti vyznamu slov i realite..
..ok...))Norberte..jsem bohužel v práci..tak nemám moc čas...))
to je fajn čítanie, nálada básne mi sadla, text príjemne plynie.. a nachádzam erotiku aj v tomto.
..vybral sis dobře..můj milý štrůdle...)))
..který rajmund?
..snad jsem ženou
pošetilou
na střeše bláznivé oblohy
snad lopuchem u řeky
hroudou úrodné hlíny
tak tvárnou
vrabčákem
žábou ze studny...
..vyber si...))
..děkuji za tip..tralala...)))))
Hezký. Příjemná atmosféra.
..děkuji..snotíku..:))) sem pochytila od tebe...))
Teď jsem dočetl všechny kritiky od tebe.. Dobře se to čte :-).. To moře ti závidím...
..k moři jedu v srpnu..to si nechám..mám chuť na nějakou erotickou..:))
..jj..šlo to..napsala jsem řeku..:))))
..zítra opakovačka..:))
..to vskutku ne..:)))))))
Erotika v přírodě se přece vůbec nevylučuje :-)
..děkuji ti Wv..no ano..mám ráda přírodu..to jsi ovšem nečetl asi mou erotiku..:))))))))
Šepote ty jsi na tu přírodu koukám vysazená... S tebou musí být super se procházet někde v lese a posluchat všechny ty verše co tě napadají:-)... TIP
to já tobě děkuji ...za řeku:-))
Krásné obrazy, moc se mi líbí*
..ehm..co teraz?..jsem nějaká zmatená..:)
..no..neděkuj se..to je jako v divadle...)))
..jsem se viděla jak se klaním a sbírám po zemi květiny..tak mě to rozesmálo...))))
..v sobotu se neděkuje?...)))
..mi je to šumák..páč jsem v práci...)))
..jsem děkovala tobě..ne se...)))
..moc ti děkuji..Jaro Agnes...)
..děkuji za názor..returne..:)
tohle by mohla byt krasna vec, nebyt tech zbytecnych dovetku (rozevlatych snive, uveznenym v prasatcich, atd.), ktere zneji ke zbytku naivne a text nikterak nerozviji.