..i já tobě..přečetla jsem z odstupem a teprve teď vidím tu velkohubost:))
..:))))))))))))..děkuji kiw..jsem ráda že se ti oheň tak líbí..:))
No....oheň je oheň, lásko. Ale i tady je to příjemné...ale chladivé. Oheň je oheň.
děkujiiiiiiiiiiiiiiii..:)))
..zajíčku..děkujiiii...)))
..jooooooooooooooo????????????????..to teda kulím oči!
..napíšeš o tom?..mooc by mě to zajímalo..:))
... máš pestrou minulost, já byl jen středověkým básníkem, kterého nakonec pověsili...
:o)
:))))))))))))))nj..:))
..už si dodal nějaké obrázky k dílku nairy?..:)
..děkuji..Jazylko..nj..ty moje přívlastky..:))
pekné, tiež mám tento tvoj cyklus rada - fajn nápad. na veľa prívlastkov sum u teba už zvyknutá.
:)))jj..některé babči jsou k nezaplacení..:)))
no jo, s někerýma babička je prdel teda...
:)))))))))))))))))))to je boží historka..:)))
...to řikala vždycky Zbynďova babička. Von jednou , to mu bylo asi sedum, seděl v kuchyni a vyrejval do ní, ona drbala peří z kachny, žejo. No a pak se nasrala, usekla kachně hlavu a mrskla jí po Zbynďovi...krev stříkla na zeď a babička řekla tu památnou větu, no.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
...hele, klid, tam příde kredenc.)
..děkuji vám kluci..já moře miluju a vím že se mi exstra nepovedlo ale už jsem s tím nedokázala pohnout..:)
...chvilkama nám teda připadá, že si prohlížíme jen pohlednice, ale celek se nám líbí - moře máme rádi, a to i když o něm třeba jen čteme nebo slyšíme...a co teprve TAM!
tipujeme.
...napič "byla jsem člověkem" a jestli ti je blbě jako blbě,tak foukám bolístky a zaháním zlé duchy...kšá kšá
..dodoušku..mi je blběěěěě..asi jsem člověkem..:((
...a člověkem už taky? :)
Lepé u to raději nedělej, takhle se mi to zdá být dost dobré a veškeré pokusy o vylepšení by to zkazili.
..dodo..vším..ještě zemí jsem byla..ale čekám ať vás neunudím k smrti...))))
..Sebastiano..děkuji ale není to ono..ostatní Byla jsem mají větší šťávu..aspoň mi to tvrdí všichni na pp..:)
asi změním to písmo..nehodí se k té básní ale děkuji ti..:)
Vidíš, jak dobře na tebe působil pobyt u moře?
..děkuji..Bivoji..já už se bála že se nebavíš..:)))
..jéé..moc ti děkuji..květinko..:))
závan svobody proudící z těch skvostných řádků je úžasný:)*
jejda..Jaro..tak moc děkuji..:)
..dobrá..tak časem ještě možná něco připíšu..už jsem toho chtěla nechat..:))
..však vím že ho máš nejraději..:))
..nj..to bycfh mohla..jenže včera jsem to taky tak dělala a almaru vkládala nevím kolikrát..:)))
..dnes raději nebudu čarovat...))
..ale děkuji ti...)
sntotíku..to já znám..dělám fůru chyb..takže opravuju v jednom kuse..ale dál nevím..jsem kopyto asi to tak nechám..:)
..děkuji..gabi..:)
..já taky..foto..úplně nesmírně..:))
..jejda..snotíku..děkuji ti..:))
..akorát jsem zvolila špatné písmo a td nevím jak to změnit..:(
..děkuji ti berbo..:))
..Alegnooo..děkujii..se musím smát..jsi moc milá..:)))
pro mě jsi jen něžným šumem se vším, co k němu náleží, vidím Tě jak tančíš havajko, lituju, že nejsem chlap :O))))