taky su děsně lekavá - ale já víc na zvuky :o)
ano, tak to je vskutku nečekaný přístup čtenářský :oD
neřek si mi, jak nebo čím nebo proč se podle tebe nepovedlo sirek/motýlek
cos mi chtěl říct svojí kritikou přece
no já si říkala že dybys chtěl abych to věděla, řekl bys mi to..
v tom případě nevím o co ti de.. ale asi nám to nevadí, že? :o)
pokud ti jde o slova sirek a motýlek jako taková, dobrá ale jinak je to "od sirek" - "motýlek" a tak to jako sedí :o)
díky ti :o)
je Johanek môže teraz už aj umrieť....lebo už to vie, a ako sa u nás na Slovensku hovorí, že by bolo hriechom umrieť sprostý....
tak abys věděl úplně všechno - je to vlastně součástí sbírky co je u martinez :o)
Zrcátko pomohlo! - Rekonvalescence - ono slovo
Koníku, napsalas to Kostce přesně! :o))
důležitější než slovo dáma bylo slovo kavalír.. :o)
Johanne, zkus to se zrcátkem :o)
a dík
absolútne rozkošné...až na názov samotnej zbierky ktorý som nedokázal ani prečítať...ale to bude asi mea kulpa, mea maxima za slová v básni dávam s vysostnou radosťou v mojom praobyčajnom srdci - - Tip.
Kostko, to jsi kavalír?? šmarjá, tohle se přece dámě neříká!!!
tak si to tu hezky rozvíjej, Eduarde.. já jedu do Prahy.. :o)
to taky nepopírám - proto si o tom píšem u mne.. ale myslím že víc znegativnět už to nedokážeš.. tak snad aj stačilo (a přesně vím co bude následovat :o)
no tak to vidíš.. tak mě tu nechláchol a rozebírej.. esi teda se toho mám dočkat
bojim.. víš že už nejsu nejmladší.. :o)
on mi Kostka odlyričuje čtenáře každou chvilku.. už mi dlouho dílo nerozebral.. to by bylo eště děsivější než jeho obyč komentáře :o)
a díky
úžasná báseň! *t
Kostce:
Tak já rozlyričená poezií a přečtu si komenty a ty mě odbouráš do záchvatu smíchu? Tohle dělá leda NORSKÝ TROLLÍK!!! :o)))))))
čeština je bezva (aj dyž zrovna todle se dá "páchat" aj v jiných jazycích :o)
Muamarku - to není spánek perutí ale perutě spánku - a na nich, na perutích spánku :o)
šepote, dík :o)
..paráda..fakt že jo..:)..T
Na spánku koho čeho - těch perutí, né? Ale to bude asi moje nedovtipnost, že tam to o kom o čem nevecpu :-)))
Ale kašlu na pád, pěkný to je :-))
díky dalším čtenářům
Muamarku, jasně že správně je motýlic, jenže tydle sou prostě motýlky (protože krabička od siřic mi cestou Velkým vozem vypadla z kapsy :o)
a perutích musí být CH protože je to 6. pád esi teda nejsu mimo úplně.. což by taky bylo možný :o)
S křídly krásných "motýlek" nebo "motýlic"?
A na konci bych dal jen "perití", bez "ch".
Líbí se mi, už pro ten pocit hlazení a snové obrazy,
Marek
ach ty hypofýzy a hemolymfy...
jsi dost chytrá, a dost tě řídí intuice, tak se mnou nenech moc ovlivnit....
....text si to světem dobře rázuje, přitom nijak hlučně a vtíravě...
tipujeme.
Kostečko, já věděla cos myslel - ale nemožu tě nechat skórovat tak lehce :o)
Vojáčku - já piju minimálně (a vím že to nebylo na mne) a Eduard Kostkovaný mě má rád, to on jen tak dělá že ne páč je děsně plachej a zakřiknutej :o)
Alloha - co myslíš tím na úkor slovesností? a logika, hele, ta v někerejch dílkách přece nemá co dělat - mám jich takovejch víc - dyž si hraju nebo nechávám slova aby si hrála, tak jim nechám taky jejich vlastní logiku :o)
v kritikách se ale dějou věci :D
některé obraty mi příjdou vystupující, jako bych se u nich zadřel při četbě, zato první a třetí sloka super když nepočítám ten úvodní řádek, a ještě něco rým jde na úkor slovesnosti a logice, tak ho neupřednostňuj.ale jinak tip
no netrvá - tu to bylo včas - ale neověřuju každej tip jednotlivě :o)
šmankote Eduarde, přijmeš mou omluvu? poníženě děkuju za tip udělený hnedle ve 14:21:38.. kaju se a sypu si hlavu popelem..
paradajka mik mik már
mne tu chýba kominár!
Jokh, díky - to je vzácná návštěva :o)
ty jo.. 4. návštěva a bez tipu.. solidní čtenáři přijdou, přečtou, tipnou a mlčky či s hvězdou odejdou.. ale ty ne.. nevíš vůbec co je dobrý mrav!
a co je mně po tom?! si ty svý intimity svěřuj ňákýmu odborníkovi.. na todle já nejsu školená ani za to placená!
to nic..
to bude ok, Kostečko :o)
sakra - a bude to už někdo číst mou úžasnou poezii nebo tu budou lingvistický rozbory jen?! :oD
díky, Vojáčku.. aj teda Květoňovi, no..
ale já nechcu ať má Eduard recht! to je upe můj recht!!! :o)
Já bych napsal mrzský, ať máte recht oba.
máš to špatně napsaný, Kostečko - se to píše mrZký :o)
díky, Morgano :o)