Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdviate vetrom
17. 12. 2010
20
41
5362
Autor
MarK.
Vianoce
Mám strach
sa prestať báť
počúvať bájky
o súdržných rodinách
a nechať veci
len tak
plynúť.
Mám strach
sa znovu narodiť.
Ďalekohľad
(zrazu) je jedno
koľko Bohov
kde a kedy bolo
čas s vierou
nemá nič spoločné
možno neskôr
nielen ľudia zistia
že z istôt
iba smrť je istá
a z príčin
nemožno viniť
už ani Krista.
41 názorů
..nechcem ti oponovat, Vladimire, bo 100 ludi = 100 chuti, ale ked sa na vianoce divam cez alebo bez Dalekohladu, nemenil by som na nich ani len pauzu za vetou:)
..je to totiz jedna z mala basni, ktore si pamatam naspamat!:);)
..a samozrejme dakujem za pristavenie sa.
..dnes si ma doslova zasnezil:) (a velmi, velmi potesil - a budem sa opakovat, ale DAKUJEM, A.H.)
že z istôt
iba smrť je istá
a z príčin
nemožno viniť
už ani Krista.
dobre napísané ...T***
sepotvkorunachstromu
19. 12. 2010
..opat sa tesim z tvojho sepotu a dakujem
..ako zvlast? myslis samostatne? (to je len vec pohladu - nechcel som totiz dat dve basne za sebou, tak som ich dal vedla seba;)
sepotvkorunachstromu
18. 12. 2010sestricka.slunicko1
18. 12. 2010sestricka.slunicko1
18. 12. 2010jejdavilda
18. 12. 2010
..len prosim ta nedopadni ako Kurt Cobain - ten si to totiz tiez nechal prejst 'len' hlavou!;)
..diky, Andyhell
..velmi dobre sa divas, Honzyk - mas spravnu optiku a som rad, ze moj Dalekohlad ti sadol na tvoje ocne bulvy:)
..a co sa tyka 'dvoch veci/basni' vkladanych naraz, by som v nich vobec nehladal spojitost - i ked ja tvrdim, ze vsetko so vsetkym suvisi - ale v tomto pripade su to len dve basne odviate vetrom;)
..este raz dakujem a prajem nielen pekne Vanoce!;)
,,,prvni je dost dobra : prosta vypoved.
....
---------------a nikdy nevim, proc davate dve "veci" k sobe....jako byste nabadali ctenare, aby si je spojil(?)...
....Dalekohled libi se mi ale moc....vzpomnerl jsem si totiz, ze se da vobratit, a ty se divas "ven" tema malyma okuliarama...*