Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEndless Love
12. 01. 2011
19
59
7317
Autor
MarK.
Jedine láska má patent na nezmysly
so zmyslom pre humor
i s tumorom na perách
vie odolať pokušeniu sa báť
jedine láska
nik iný predsa nevymyslí
plakať
a zároveň sa smiať
nik iný
jedine ona
má preto právo robiť chyby
a hlupákom sa posmievať.
59 názorů
A.Storožnicyn
06. 04. 2011
..ten prolog alebo i cela basen, resp. piesen, lebo s odstupom casu si myslim, ze spada viac do kategorie textu piesni, nech je akokolvek gycovy a klisoidny, je svojim sposobom pravdivy!:)
..a za seba ti mozem povedat, ze nepoznam krajsi pocit ako byt 'zranitelny' (teda zamilovany) - ano, su to frazy - ale kazda fraza musela mat predsa svoj porod a preto verim, ze tato fraza, ktora tebe uz pekne dlhu dobu visi na stene - 'all you need is love' - je vlastne uz ludova mudrost!:)
..dakujem, A.Storoznicyn - mimochodom z Across The Universe ma najviac zaujala gospelovo podana Let It Be - dnes hram len pre teba!:)
A.Storožnicyn
05. 04. 2011
skoro až definice :) začíná mě bavit tě číst. dávám tip a tebe dávám do oblíbených...
blboun nejapný
17. 01. 2011blboun nejapný
17. 01. 2011blboun nejapný
17. 01. 2011
..dakuje, blboune, som rad, ze si sa opat stavil a nielen mna, ale i seba potesil:)
..mimochodom, hviezdicka sa rovna tip? :)
blboun nejapný
17. 01. 2011
jedine ona
ma preto právo robiť chyby
a hlupákom sa posmievať.**
Hezká a pravdivá
..ahoj, Feanor, tesi ma, ze si sa zastavil a obtrel zrak (i ucho) o moju (tvoju, nasu) lasku (pridzenost;)
..velmi si cenim tvojho nazoru a s tou kategoriou mas pravdu, povodne som aj zamyslal, ze to hodim medzi zmiesane verse, ale nakoniec som to nechal vo versoch volnych - predsa ide o lasku a ta by mala byt v prvom rade volna (aj ked sa jedna obcas o lasku (z)miesanu z rovnakeho pohlavia:)
..este raz ti dakujem (i v mene Puskina;) a ten anglicky nazov mozno niekedy prepracujem (a mozno nie :);)
Je sporná, protože téma má sklon ke klišé. Jenže dnes, kdy už (skoro) všechno bylo někde napsáno, je stejně platné pro autora podat známou věc neotřelým způsobem, jako přijít s něčím zcela novým.
A já osobně inklinuju v tomto k názoru Honzyka, protože ten text tak hezky a lehce jede a je živý, i když klasický a k závěru trošku až puškinovsky vzletný. ;)
Ale změnil bych kategorii přinejmenším na "smíšené verše".
(tip)
Jediné, co mne dráždí je ten anglický název.
..jH, to ne ja - ale TY (si nielen v sebe, ale i na stole i..objavil lasku:);)
..a presne tak ako vecne zivi brouci spivaji - All You Need Is Love - tak to je i v skutocnosti!
..pozdravujem priatelku a snad ste sa neobarili (cajom:)
..a samozrejme dakujem, jH.
ty vole, to mi nedělej - začet se se, pustil beatles, zapomněl sem si kvůli tomu vyndat čaj a pak si ještě polil stůl a přítelkyni e. fromma :)))
*
sepotvkorunachstromu
13. 01. 2011sepotvkorunachstromu
13. 01. 2011
..to vobec nie je prastene, to je prirodzene a bud rada, ze to dokazes, bo keby si vedela iba plakat alebo sa iba smiat, tak by si prisla o ten krasny pocit - mat mokro v ociach a sucho v ustach - bud rada, ze mas to, co druhy nazyvaju emocie (cit) a..:)
sepotvkorunachstromu
13. 01. 2011
..debile, namiesto 'volny' malo byt 'volil' (mam nejak rychle prsty po ranu:)
..presne Edmunde, trafil si, je to plne lasky (od nadpisu az po posledny vers), nie je tam ziadna onanisticka kompresia penetracie gumennych anc, ziadne cierne nebo, unavene macky, ci oci v razporkoch;) - ide o totalne jednoduchu a prirodzenu basen (az basnicku), bo nic prirodzenejsie (a tradicnejsie) ako laska si neviem predstavit (ak nepocitam smrt), preto su i volene slova a viazanost versov taka aka je, cize to, ze sa vyskytne v basni pojem LASKA, automaticky neznamena, ze je basen pateticka, klisovita alebo nebodaj hodna na odstrel - je vsak jednoducha, velmi a to sa mozno dnes uz tak nenosi.
..ale som velmi rad, ze si prisiel a nemlcal, ze si prejavil nazor, bo opakujem o to ide na danych serveroch - o spatnu vazbu! A ja ti, Edmunde, dakujem.
..suhlasim s tebou, debile, koniec skutocne sa moze zdat na prvy (i druhy) pohlad, ze pokulhava, ale ide predsa o lasku (o prvotny a zakladny cit) a to nie je ziadna deviacia, preto som volny velmi jednoduche slovne spojenia, ktore ustili este do jednoduchsej a o to (verim, ze) do jasnej myslienky - ALL YOU NEED IS LOVE.
..ale som velmi rad, ze si sa pristavil a vyjadril sa, bo o to tu v prvom rade ide - bez spatnej vazby (nie tipov) by podobne servery boli totiz zbytocne.
Aššurballit
12. 01. 2011Něžný_debil
12. 01. 2011
..dakujem, fable
..endless znamena nekonecna (cize Endless Love = Nekonecna laska)
..je mnoho prislovi, ktore mozu protirecit, napr. 'bez prace nie su kolace' alebo 'aka matka, taka Katka' alebo..:);)
..vazim si tvojej uprimnosti a verim, ze i ty za par dni, tyzdnov, rockov napises minimum slov s maximom myslienok!
fable of bestseller
12. 01. 2011
..a i ja s tebou opat suhlasim a opat s radostou hovorim DAKUJEM, Alegna;)
no tak samo, v zásadě proti tomu nic nezmůžeš ani.,... :)
příroda ví, kam nás má dostrkat a proč...nebo pánbu... :)
..ale ako radi obcas zblbneme a nechame sa tou chemiou pohltit;)
..dik, dadadiku;)
..dakujem, misty, ze ma upozornila na moju gramaticku nerozvaznost a posielam jej tipa za upozornujuci tip;)
no jasne, a potom ma bude strasit duch gramatiky :)))
radsej (si) pockam na pravnika...
..hviezdicku mozes poslat aj bez opravy, korekturu ma na starosti totiz moj pravnik;)
..a dakujem, hviezdicko blizkava;)
stale som ich nenasla - je tazke vyznat sa v tolkych moznostiach :)))
a oprav to tam, prosim (nech mozem poslat hviezdicku;)
..opat jedna zvadnuta ruza za mavala lupenom:);)
..misty, si mi dlzna nejednu odpoved:)
..dakujem, Honzyk a i ja si cenim tvoju uprimnost a uprimne ti dakujem nielen za laskave slova!
...jak osidny pouzit slovo "laska" v textu, vime, zeo....ale tady sedi krasne.
Text vyborne "pada", ani sluvko navic, myslim ja teda, "i s tumorom na perach" odvazny, cenim si velmi !*