Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seElement
24. 01. 2011
15
53
6180
Autor
MarK.
Smrť rodičov
nie je smutná
- je vždy bolestivá
smutné ale je
keď deti prestanú
rodičom dôverovať
a uvedomia si
že všetko doteraz
bolo iba akože
okrem smrti.
53 názorů
..v tomto pripade by som radsej nedakoval - kazdopadne som rad, ze si sa zastavil - dobre vies, ze si to cenim.
blboun nejapný
09. 10. 2011mořský koník
27. 01. 2011mořský koník
27. 01. 2011
..po smrti nie kazdy je general, niekedy sa stane, ze ti co preziju sa citia vlastne porazeni
..mozno, vtedy sanca nebola, reps. si ju dostatocne nezhmotnila do skutkov, ale to neznamena, ze sa minulost musi opakovat a pokial mas deti, budes robit vsetko preto, aby sa oni pri tvojom odchode necitili rovnako - drzim palce!
..a samozrejme DAKUJEM.
mořský koník
27. 01. 2011
..presne aj taka mala byt, diky Jinovata, ze si sa taktiez na par minut stavil :)
..v pohode, pasazier, niekto sa dokaze stratit v lese, niekto v byte, iny v praci a ty si sa stratil v mojej basni - na tom nic nie je - podstatnejsie je, ze tiez si prisiel na to, ze ked padne dovera, je to brutus.
..diky, ze si priletes az sem.
pasažier letu 1978
25. 01. 2011
..dnes, ani vcera, ani zajtra by som v tom patetickost nehladal, skor sa mi to zda az uplne obycajne ako nejaka tradicia, ze obcas sa nieco poserie a uvedomienie stale neprichadza:)
..ale mozno mas pravdu, mozno som sa viac drzal myslienky ako jej prevedenia, ale na druhu stranu, nemoze to byt az take necitatelne a pateticke, inak by si pointu nezbadal:);)
..dakujem, ze si sa stavil, meotar
..presne, Edmunde, ide o uplne obycajne kostatovanie - mozno som ho navliekol az moc do sediveho kabatu, ale.....:)
..dakujem, ze si sa zastavil a nebol ticho - bo o to tu v prvom rade ide (cenim si to)
to, čo je mimo domova je príliš lákavé a príliš neovplyvniteľné v istom veku ... a čím viacej to ovplyvňuješ, tým viac je tvoje ovplyvňovanie odmietané - tak to je :)
..a taka raz bude pre niekoho i ta nasa smrt, preto robme vsetko tak, aby sme sa nemuseli za seba i za svoju smrt hanbit!
no práve
zasiahlo ma to tou úprimnosťou a pravdivosťou
pár slovami si vyjadril, čo som vedela, cítila a doteraz nepomenovala - nie smutná, ale bolestivá...
..myslel som si, (ale nechcel som len tak bezhlavo strielat;)
..pozdravujem, Janku a odkaz jej, ze ma bezva mamcu!:)
..detstvo nekonci, ked dovrsime osemnastku, ani ked nabuchame povolnu casnicku, ale az vtedy, ked nam odidu rodicia (a nam zostanu len spomienky a hromada vycitiek)
..dakujem, gabi, neviem, ci su tie slova mudre, ale jednoznacne su uprimne.
dik moc; janka je dcerecka prvnacka, co mi prave vysvetluje teorii pohlavniho styku na plysovem tchori
..slova su karty, karty su cisla a vsetci raz budeme ocislovani - minimalne spomienkami na roky i uroky minule.
..Honzo, dakujem, velmi si vazim Teba i tvoj koment!
prekvapivo jednoduché /na teba/ v pozitívnom slova zmysle, a tak múdre *
raz každé dieťa precitne z akože
..presne take to je, misty - k zivotu patri i smutok, bo kto si ceni iba radost, toho obycajne sklamanie moze polozit lopatky.
..dnes som to dal precitat svojmu priatelovi a jeho reakcia bola, citujem 've mě to evokovalo vzpomínku na mojí maminku - mám ji před sebou - a mám stažené hrdlo' (vlastne to bol ten moment, kedy som si povedal, ze tu basen tu jednoducho vlozim)
..a samozrejme dakujem, misty (dufam, ze som ti neskazil vecer:)
...tady jsou slova lozeny, teda aspon podle myho,
jako karty : bud beres, nebo ne.
Ja beru.... a to jsem mel s rodicema , eufemisticky receno, velmi komplikovanej vztah, ze kteryho se dodnes vymanuju...
*
..neviem, kto je Janka, takze tazko sa mi vyjadruje k tomuto komentu, ale to nemeni na fakte, ze ti drzim palce, nielen k jej uvedomeniu, ale i vzajomnym dotykom.
az si janka uvedomi, ze vsetko doteraz bylo iba akoze okrem smrti; doufam,ze se ji budu smet chtynout za ruku
..mna to dnes nielen napadlo, ale i prepadlo:)
..dakujem, sepot nielen za pristavenie sa, ale i za rovnaky myslienkovy pochod.
sepotvkorunachstromu
24. 01. 2011
..trafil si Norsko, presne take to je - uprimne, jednoduche, zive i mrtve (a miestami i hrave, bo stale sa s tym da este pracovat;)
..ale som rad, ze si sa stavil, diky.
..aj taka je moznost, Metta - tou sa budem zaoberat, ked budem rodic;)
..dakujem.
..vsetko je docasne, i priestor i cas, i ja, i ty, i...Y;)
..dakujem, dadadik